Карлос и Хедар стояха и не знаеха какво да сторят.Ръцете им бяха целите в кръвта на Беки:Карлос:Не може да се откажем!Не можем!
Хедар:Карлос...
Карлос:Начин...Трябва да има начин...
Спомен:
Карлос беше на терасата и не знаеше какво стана(Първият му ден вече като член на гилдията).Изведнъж Беки излезе от стаята си и седна на един стол в неговата тераса(И на двамата терасите им бяха една до друга)
Беки:Защо не спиш?
Карлос:Как може да спиш при условие,че днес спасих човек със неща за който не съм учил.
Беки стоя извесно време да гледа и отговори съвсем спокойно:
Беки:Много просто затваряш очи и си мислиш за нещо което обичаш.
Карлос:Лесно ти е на теб...
Беки:Хмм???
Карлос:От малък постоянно съм бил местен от семейство на семейство.
Беки:Сирак ли си бил?
Карлос:Да...нашите умряха по-време на самолетна катастрофа.Бях тогава при баба и дядо,които лека им пръст ме отгледаха докато навърших 14.
Беки:Кога починаха?
Карлос:....Преди 7 години...Но явно тук времето минава по-друг начин.
Беки:Съжалявам....Моите родители не ги помня...От малък се оправям сам...Май са ме изоставили или са починали незнам...Но ми бяха оставили къща,пари,титла и всичко,което може човек да си пожелае...Имах си всичко и не ми пукаше кой какво говори за мен...Присъединих се към гилдията,защото нямаше какво да правя...След време приятеля ми Рекс ми отвори очите като ми удари един хубав тупаник.
Карлос:....Интересен завършек.
Беки:Защо реши да помогнеш на Вероника?
Карлос:....Баба винаги ми е казвала,че е добре да помагаш на хората.
Беки:Не знаеше в каква каша се забъркваш,нали?
Карлос:Хахаха така е.
Беки се усмихна,стана и отиде и донесе 2 бутилки с бира и му даде едната:
Беки:За кашата.Хехехе.
Карлос:Хахаха.За кашата.
Бутилките им се чукнаха и отпиха една голяма глътка:
YOU ARE READING
Преследвачи
FantasyВъв тази история ще се запознаете с Вероника Владимирова.По време на осемнадесетият ѝ рожден ден,тя се среща с Ник Натаниел.Който я отвежда в съвсем различен свят.Пълен със приключения,приятели и една гилдия,която ще се окаже нещо повече за нея.