Ieeei! Incă o nouă zi a inceput! Aștept să vină mai repede ora 14:00 pentru că atunci voi ieși cu fetele la un suc. Dar mai am de așteptat... tocmai acum m-am trezit, iar ceasul este... ORA 13:26!?? ATÂT DE MULT AM DORMIT?!! DOOOAMNE! Trebuie să mă spăl și să mă schimb rapiiid! Nu mai stau pe gânduri! In două secunde mă pregătesc și o zbughesc pe ușă!
Am ajuns la restaurant. E fără un sfert... mă mir că am ajuns la timp... A! Uite-le și pe fete!
-Hei Justin!
-Bună prietenele mele! Unde stăm?
-Hmmm... acolo, spune Emily hotarâtă.
-Ok.
Ne așezăm frumos și ne uităm pe meniu... uau... sunt mii de feluri de sucuri aici... ce să imi aleg? Cred că un... shake de banane, portocale si căpșuni. Pare delicios. Emily cere un fresh de portocale și Maia cere un suc de rodi... adoră rodiile... știu asta...
Incepem să vorbim despre diferite lucruri... dar vine Maia cu o intrebare "bombă"...
-Deci... i-a spuneţi... vă place de cineva??
Emily se uită cu o privire ciudată la mine... hoaţa asta mică! Sper să nu mă dea de gol... dar... e prea târziu deja pentru că spune:
-Justin, am auzit că ţie iţi place de cineva.
Off... mersi mult... mi-ai fost de ajutor... ce să fac ca să scap?!
-Eu... eu...
-Copii, băuturile voastre auzit!
Pfiu...
-Mulţumim. Iar tu, Justin, tot nu scapi. Putem să bem și să auzim in același timp, spuse Maia...
Aoleeeu... ce să ziiiiiiic.....
-Eu... mă duc la toaletă!!
Mă ridic, ii fac un semn lui Emily să vină și ea și plec...
-Maia, și eu mă duc la baie... stai aici, vin imediat.
O aștept pe pitica asta... aha! A venit!
-Emily! Ce faci?! Te mănâncă limba?!
-Da, pentru că vreau să ii zici o dată ca o placi ca să fiţi impreună! Voi chiar vă potriviţi!
-1, o să imi aleg eu singur momentul și 2, nu știu dacă mă place...
-Intâmplările pe care le-ai avut cu ea spun alteva.
-Poate, dar tot nu suntem siguri. Acum, te rog, lasă-mă pe mine să ii zic când trebuie.
-Off.. ok...
Ne intoarcem la masă. Maia mă ia imediat la ture...
-Deci, Justin, aștept răspunsul.
-Maia, nu imi place de nimeni, Emily are chef de șoti...
-Da Maia, așa este...
-A, ok...
Offf... cu siguranţă și-a dat seama că ascundem ceva de ea... nu e bine... știu cum se simte... dată la o parte... si mie mi s-a intâmplat... trebuie ca eu și Emily să fim mai atenţi...
Mai vorbim una, două, ne bem sucurile și plecăm.
-Maia, Justin, eu trebuie să o iau pe acolo. Trebuie să vă las. Pa!
-Pa!
-Pa!
Buun... am rămas numai eu cu ea...
-Justin, spune-mi.
-Ce?...
-Știi tu.
-Nu, chiar nu știu...
-JUSTIN!
-Bine!! Offf... ne-ai ascultat pe mine și pe mititică atunci când vorbeam, nu?
-Da. Acum, te rog. Spune-mi adevărul in faţă. Mă placi?
Văleu, văleu... jenaaant rău de tot...______________________________
Hmmm... ce zici, VeronicaVero98, să te ţin in suspans până mâine sau să continui???
CITEȘTI
Viaţa Unui Adoleșcent Timid
RomanceJustin este un băiat simplu și timid. El nu avea prieteni iar uneori ceilalţi băieţi il batjocorau... dar o fată numită Maia intervine in viaţa lui și schimbă tot... Citiţi cartea și veţi afla povestea acestui băiat ;)