O nouă prietenă... (Pt.1)

40 5 1
                                    

(Dupa vacanta, in anul nou de scoala...)

Bine... ultimile zile au fost un calvar! MAIA TOT NU A VORBIT CU MINE! Nu inteleg! i-am spus adevarul, plus un mic sarut in plus... DE CE ESTE SUPARATA PE MINE?! Trebuie sa vorbesc neaparat cu ea.
Stai... vorbește cu cineva... o, nu! Este Header! (Se citește Hedăr.) Fetiţa asta cu fiţe a fost dușmanca mea de la grădiniţă! Mereu ne certam, iar eu, când eram mai mici, i-am tras o palma, pentru că mă enerva! Bine, acum nu mai suntem așa. Ne inţelegem mai bine. Nu ne mai batem, nu ne mai certăm. Suntem prieteni. Ne-am mărit, și ne-am dat seama că acele chesti erau copilării, insă de ce am reacţionat așa de rău când am văzut-o pe Maia cu Header? Pentru că ea mai are fiţe și imi e teamă să nu o schimbe pe Maia... dacă o schimbă, o să se apropie muuult mai mult de Header, după mă va părăsi pe mine și pe Emily... dar mai ales pe mine!!! Eu care o plac si incerc să o fac să mă placă și ea pe mine!!!! Dar nu voi reuși dacă se apropie de Header.....
Ok. Eu și colegii mei suntem in drum spre clasă. Când ajungem, observăm că sunt bănci cu două locuri. Eu mă uit către Maia, sperând că va sta cu mine, dar deja se așezase cu Header... gata... totul pierdut.......... BA NU! Mai am o soluţie! Trebuie să vorbesc cu ea in pauză.
Ora se terminase. De sigur că pauza incepu. Mă duc la Maia, care vorbea cu Header... offf!
-Maia, trebuie să vorbim.
-Stai puţin.
Iși mai aruncă două vorbe.
-Gata. Spune.
-Nu aici. Pe hol.
-O...k...
Mergem pe hol.
-Deci, ce lucru așa de important ai să imi spui?
-Mă mai intrebi?! De ce ești in continuare supărată pe mine! Ti-am spus ce doreai să iţi spun!
-Și incă ceva care nu era necesar -_-
-Deci d-aia ești supărată?
-Nu...
- =)))
-Nu mai râde!
-Ok... atunci de ce?!!!
-Dar nu sunt supărată pe tine!!
-Atunci ce ai?!
-Justin, eu... eu... m-am indrăgostit de altcineva.
- 0_0

______________________________
PAM PAM PAAAAAM!!!

Viaţa Unui Adoleșcent TimidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum