Discutia (Partea 1)

41 3 0
                                    

Dimineata... Perioada zilei in care soarele straluceste si lumineaza pamantul si pasarelele isi canta dulcele cant la vietii. Of, gata! Trebuie sa ies din lumea mea! Sa nu uit ca astazi am o discutie de purtat cu Maia. Sper sa o accepte... Ma imbrac cu tinuta de scoala, imi pregatesc ghiozdanul, etc. Chestii de licean...
Ajuns la scoala, m-am dus la mine in clasa. Maia vorbea cu Header... ugh... Emily era... Foarte agitata... M-am decis sa vad ce are...
-Buna Emily! Ce fa...
-JUSTIN! Ce bine ca ai venit...! AVEM O MAAARE PROBLEMA!!!
-Ce?! Ce s-a intamplat?! A fost accidentat cineva?
-NU!
-A fost cineva de la noi din clasa exmatriculat sau suspendat?!
-NU!!
-S-a terminat SoyLuna sau s-a intamplat ceva grav?! (Emily este o maaare fana SoyLuna 😂😍)
-NU! din fericire...
-!!! O NU... A INCEPUT REVOLUTIA JOCURILOR VIDEO?!?!
-N... Stai... Ce este si de ce mi-as face griji de asta?!
-STII CAT DE MULT IUBESC UNDERTALE! E JOCUL MEU PREFERAT! IL IUBESC! (Undertale este un joc uimitor! Este foarte special pentru mine! Sunt un mare fan Undertale!)
-Mai mult decat pe Maia?
-... nu.. 😅
- 😂 ... SA REVENIM! DECI NU, NU SI NU!!
-......... la cantina s-a...
-Justin, taci.
-.....ok...sorry.......
-ITI ZIC EU!
-Zi!
-MA INDREPTAM SPRE SCOALA, MERGEAM LINISTITA, NU AVEAM NICI O TREABA, PANA CAND M-AM IMPIEDICAT SI ERAM SA CAD FOARTE RAU DAR UN BAIAT APARUSE SI M-A SALVAT!
-...... deci... esti agitata pentru ca....???
-NU E EVIDENT?
-...... ar trebui....?
-Of, uneori esti aiurit...
-Stiu 😁😂
-M-A! PRINS! UN! BAIAT! IN! BRATELE! LUI!!!!
-..... Aaaa! Inteleg ce se intampla aici! Domnisoara Emily s-a rusinat si s-a emotionat!
-In sfarsit...
-Dar pe langa asta s-a indragos...
-Sssshhh! Taci! Nu spune cuvantul!
-.............. indragostit 😂😏
-UGH! JUSTIN! MA ENERVEZI!
-Sentimentele sunt sentimente 😏
-Este aiurea! Cum pot sa simt ceva pentru un baiat pe care nici nu il cunosc??!!
-Draga mea prietena Emily... Aceasta situatie se numeste "Iubire la prima vedere"
-Dar nu are logica!!
-Iubirea nu este logica, ci magica! 😃💖😀
-Of... Nu pot sa te contrazic...
-OMG! Emily! Prima ta IUBIRE!!! 😄
-OK, OK BINE! Asta nu inseamna ca trebuie sa stie toata clasa...
-Scuze 😅 Si spune-mi! Cum arata Baiatul? 😏
-Par blond, ochi albastrii Ca oceanul, chipul senin, zambet fermecator 😍
- 😂 Uaaau esti indragostita lulea!!! In sfarsit!
-Ce soc, nu? 😅 Te rog... Hai sa ramana intre noi deocamdata, ok?
-Bine. Apropo, trebuie sa cautam acest baiat fermecator de care imi spui!
-Cu siguranta! Vreau sa il cunosc mai bine! 😍😅
- 😂 Ok eu ma duc la mine in ban.. A STAI! Trebuie sa iti spun ce mi s-a intamplat aseara!

RIIIIIIING!

-Justin, vorbim in pauza, ok?
-Ok. Sper sa te concentrezi la ora, Nu la baiat 😂
-Haha ce amuzant 😑
-Haide, am glumit! 😂
Profesora intra in clasa. Noi ne asezam in banci si incepem ora.
In timp ce vorbeam cu Emily, trasesem putin cu coada ochiului la Maia, si observasem ca se uita din cand in cand la noi cum vorbeam... Ciudat...
Ora a trecut cu chiu cu vai! Dar venise pauza, adica momentul discutiei... Vroiam sa ii spun lui Emily despre Felicity, insa discutia era mai importanta. Pornisem catre Banca Maiei.
-Maia... Maia. Maia!
-Aaa, da, da, ce e?
Se pare ca le intrerupsem discutia 😑
-Maia, te rog, crezi ca am putea avea o discutie?
-Pana acum m-ai evitat si nu ai vrut sa vorbesti cu mine. De ce ai vrea acum?
-O persoana speciala m-a ajutat sa inteleg ca singura cale prin care pot rezolva acest gen de lucruri este discutia.
-... Bine... Haide pe...
-Scuze Justin, Maia nu poate acum, Vorbea ceva important cu mine!
Maia tace din gura... De cand ia Header decizii pentru Maia?! Si in plus, De ce se baga?! Uneori este enervanta...
-Justin, vin eu la tine dupa ore ca sa vorbim
-bine....
Pai, de-ndata ce discutia cu Maia a fost anulata, ma duc la Emily sa ii spun de Felicity.
-Emily, hai sa iti povestesc despre ce mi s-a intamplat aseara!
-Undertale a devenit real? 😂
-As vrea eu ! 😂Dar nu. Am intalnit o persoana foarte speciala pe Wattpad! Se numeste Felicity!
-Felicity? FELICITY?! Ca Nina din SoyLuna?!?!?
-Nu cred ca este acea Felicity... Doar si-a ales numele asta
-Ok. Si de ce este speciala?
-Pai am avut o discutie si ne-am imprietenit! Cartile ei contin sfaturi in prietenie si iubire! Am prins incredere in ea si I-am spus de situatia mea cu Maia
-Te-ai imprietenit asa, printr-o discutie, cu o straina? Nu e bine...
-Spune fata care a avut parte de dragoste la prima vedere😑
-Asta este cu totul si cu totul altceva!
-Cum spui tu! 😂
-Si ce sfat ti-a dat?
-Mi-a spus ca cel mai bun lucru este sa clarificam lucrurile prin discutie.
-Este un sfat bun, insa nu toata lumea accepta discutiile...
-Haide! Fii pozitiva!
-Ok. Sper sa va impacati!
-Si eu 😍😂
-Si... De ce nu ati facut-o acum?
-Din cauza lui Header... Cand Maia a spus ca vine pe hol ca sa discutam, s-a bagat in discutie si a spus ca nu poate. Maia nu a comentat si mi-a spus ca o sa vorbim dupa ore...
-De cand ia Header decizii pentru Maia!?
-Aceasi intebare mi-am pus-o si eu!
-Poate ca Header se foloseste de ea... Nu stiu... Zic si eu... Adica prietenele nu isi fac asta, nu?
-Nu, insa de ce ar folosi-o?
-Nu stiu, dar o sa aflam.
-Ok, deci avem doua misiuni: Sa il gasim pe baiatul fermecator si sa ne dam seama care-i treaba cu Header
-Justin, nu suntem agenti secreti ca sa avem misiuni!
-Haide, este amuzant!
-Ce copilaros esti..
-Multumesc! 😂
- 😂😌
Dupa comunicare, eu si Emily ne vazusem de orele ramase. Astept sa se termine o data aceste materii plictisitoare ca sa pot vorbi cu Maia

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viaţa Unui Adoleșcent TimidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum