S Lucy sme sa stretli pred školou o piatej ako bolo naplánované. "Melody!" Počula som krik ktorý išiel smerom od Lucy. "Musím ti niečo povedať!" Lucy chce niečo povedať mne? Zaskočilo ma to. "Ano? Hovor!" Podporila som ju. "Mám chalana... Viem že v poslednej dobe sa už nerozprávame. Ale predsa len si stále moja najlepšia kamarátka a takéto veci ti budem hovoriť. Chcem aby sme sa začali rozprávať viac". Táto veta mi doteraz znie v hlave. Lucy chce komunikovať. To ma nesmierne poťešilo. "Tak hovor detaily!" Nadšene som skríkla. "Tak chodím s ním už mesiac...." "super!" s úsmevom som zatlieskala. "Je o rok starší ako ja, volá sa Oliver..." Počkať čo? A priezvisko?" Velmi znepokojivo som sa opýtala. "Mayer" Odpovedala Lucy nechápavo nevediac prečo sa pýtam na priezvisko. V tej chvýli mi zastalo srdce. Nevedela som čo mám robiť. "Oliver Mayer?" Opýtala som sa ešte raz. "Áno". Sadla som si na lavičku, chytila si hlavu a na plnú hubu povedala..."no do pi*e!"....Lucy nechápala. "Čo sa stalo?" "Lucy..ja nemôžem ti toto povedať" "hovor!" Zahučala Lucy. "Ja...ja...ja som s ním spala"... moje srdce sa zastavilo, čas sa stopol, Lucy sa zasekla a ja som mala chuť prepadnúť sa pod zem. "Prepač.. ja..nevedela som, že je to tvoj priateľ. Nikdy by som ti to neurobila keby som to vedela." Lucy spustila plač a bežala domov. Nestihla som jej ani povedať ahoj. Odišla. Cítila som sa hrozne. Ja som mu to dovolila. A teraz som tým ublížila najlepšej kamarátke. Toto som nechcela.
YOU ARE READING
Pomätené Dievča
Teen FictionČo sa deje s jej kamarátkou, čo tají, prečo sa správa inak? Čo sa jej stalo? Prečo prišla na hrozivé myšlienky? Príbeh dievčata a jej priateľov. Zažite smútok aj radosť spoločne s Melody.