~1~

754 50 23
                                    

Jeon jungkook.97 liners.Golden maknae

Aq berdiri depan cermin.Betulkan rambut aq sikit.Bukan nk bagi lawa,just nmpak kemas.

"hyera!"

Tu dia..my mom.Mrs Jeon.haha,bukan nk kata apa tapi aq pon jeon jugak actualy.Bukan Jeon sebab kawen dengan jungkook or apa,tpi sebab memang nama aq Jeon.Apa boleh buat kan?

"nae omma."aq jerit dari atas.Laju ja aq capai beg and turun.Sebelum turun,aq dan lagi jenguk wallpaper fon aq.Tengok bakal suami.haha.uiii..hensem bhai dy.

"eii..noona lambat.buat apa la kat atas tu.berangan lagilah tu.x abes2 berangan yang jungkook tu kawen ngan dy.pegi mati lah!"

Aq jeling saeng aq.tajam.sukati dy jaa.

"wekk..better dari kau.Forever alone.."

"sudah..sudah.."omma aq try leraikan pergaduhan kami.Aq diam.

"ermm...omma~"

"nae"omma aq jawab.tngan dy masih dok buat kerja.tekun sungguh.

"minggu depan kan,BTS buat show kat incheon,so....."

"hmm,pergilah."

"omo,jinjjA?

"nae...tapi..."

"thank you omma...."aq terus peluk omma aq and blah.

(sekolah)

Aq senyum ja sepanjang perjalanan.2-3 org dok usha pelik kat aq.kesah apa?haha.Asalkan aq bahagia..

///

"hyera!!Jeon Hye Ra!!"

Dari jauh aq nampak kawan aq lambai kat aq. "ko ni dah kenape?terkinja2cam beruk aq tengok"aq gelakkan dy.

Ok aq kenalkan..dia ni Kim Ji Soo.Seberuk-beruk dia pun,Ni je lah kawan baik aq sehidup semati.Aq x leh bayangkan hidup aq tanpa dy.

"huh...huh.."x ilang lagy penat dy tu.tu lah..aq soh gi sukan x nakk.Baru lari sikit dah penat.poodah.

"ad...ada...anjing!!!!"kata jisoo and lari tinggalkan aq.

"anjing??"aq toleh belakang. "ARGHHHHH!!!" aq kejar jisoo.kuang hajar punya budak.

///(kelas)

"huh...huh....jisoo...paboya!"aq ketuk kepala dy.

Dy sengih kat aq.

-_-

Aq berjalan pergi meja aq.sampai ja kat meja aq,aq nampak satu bungkusan kat atas meja aq. "sapa punya nih??jisoo...it's yours?"

Jisoo mai meja aq, "huh?bukanlah..haaaa kan aq dah kata kau bnyak fans ..fans kau la tu..cer bukak tengok.."

"ei..x de mase nk berfans2 ni.Ambik kat kau ahh"aq bagi bungkusan tu kat jisoo. "jinjja?"aq nampak mata dia bersinar2.

"yeee"

Dy bukak bungkusan tu rakus.

--dear hyera,i hope you can accept this.can we meet this afternoon?after school period.i'll wait at the library.hope you come.ily.

--taeyong

"hyera!look at this.i've told you that taeyong sumbaenim love you.."jisoo cuba mengusik aq. Eleh,ingat aq heran?

"this chocolates...i want some?"pinta jisoo sambil wat puppy eyes dy.

"ambik semua..ngan surat2 tu skali."aq cakap sambil wat keluar segala homework aq yg x siap.gila ah,aq layan BTS semalaman.habuk apa pon aq x buat.habisla aq..

[ COMPLETE ]✅Tell Jeon Jungkook, i love him.💕Where stories live. Discover now