-Ce vrei Mark? Il intreb
-Sincer? Vreau sa te sarut. Zice simplu
-Sa ce? In intreb pierzandu-mi tot tupeul si nervozitatea.
-Sa te sarut. Zice apropiindu-se de mine
-Nu, zic dandu-ma in spate, vreau sa mergem acasa.
Dau sa merg din directia in care plecasera ceilalti baieti dar Mark ma prinde de incheietura si ma intoarce spre el.
De ce Doamne iarta-ma nu-i nimeni pe strada asta?! E 4 p.m!
-O sa mergem acasa, dar mai intai vreau sa-ti explic ce ti-a zis Chul. Zice privindu-ma in ochi.
-De ce? Mi-a zis destul de clar ca ne-am prefacut, as fi vrut macar sa-mi zici si mie. Ii zic privindu-l in ochi
Sta cateva secunde si mediteaza le cele cateva cuvinte pe care le-am zis.
-Vezi? E adevarat ce am zis. Ii zic
-Ba nu, nu e. Nu ti-am zis deoarece...
-Deoarece? Il intreb
-Deoarece nu voiam sa te prefaci. Voiam sa faci exact ce simti. Spune el privindu-ma in ochi.
-Si cu tine cum ramane? De unde sa stiu daca ai facut ce ai simtit sau daca doar te prefaceai? De unde sa stiu Mark?! il intreb ridicand tonul la el, te-ai gandit doar la tine. Iti placea sa vezi ca-mi place de tine dar tu de fapt sa te prefaci. Ti-ai batut joc de mine, ti s-a parut amuzant, nu? Sa vezi cum ma inrosesc sau cum reactionez de fiecare data cand ma trezesc pe tine, nu? Cred ca te-ai distrat de minune! Tip la el
Ma indepartez de el spre o directie oarecare. Cred ca plang, nu cred, de fapt sunt sigura.
-Kendall! Tipa Mark din spatele meu
Continui sa merg pana cand Mark ajunge la cativa pasi in spatele meu.
Lacrimile imi curgeau siroaie si mai scapam niste suspine involuntare dar nu puteam sa ma intorc. Am ramas acolo incapabila sa ma misc.
-Kendall, incepe el, nu mi-am batut joc de tine. Niciodata nu m-am gandit sa-ti fac asta, sincer. Voiam doar sa faci ce simti. Am fost egoist, m-am gandit doar la mine si imi pare rau Kendall, imi pare sincer rau. zice in timp ce isi strecoara brazele in jurul meu si-si aseaza barbia de umarul meu drept.
Ma trage spre el, practic lipindu-ma de el. Nu am nici o reactie la asta. Imi las doar lacrimile la curga in voia lor.
-De ce te-as crede? Il intreb
-Nu ai nici un motiv sa o faci, chiar nu ai niciun motiv sa o faci. Dar sper sa o faci. zice strangandu-ma mai tare in brate. Sper sa o faci pentru ca, chiar daca pare imposibil, intr-o luna m-am indragostit ca un nebun de tine.
O luna a trecut? Wow.
Raman nemiscata si meditez la ce a spus.
-O sa inteleg daca n-o sa ma ierti, chiar o sa inteleg. Dar, inainte de asta, vreau sa fac ceva.
Isi retrage bratele din jurul meu si ma intoarce cu fata la el. Isi apropie rapid fata de a mea si ma saruta. I-am raspuns involuntar desi in adancul inimii mele il detest, chiar il detest. Imi inconjor bratele in jurul gatului lui si ma las purtata de ce natie de sentiment o fi asta. Ce conteaza ce a facut sau ce nu a facut? Il ador. Esti doar excitata, o sa-ti treaca dupa. Si fii serioasa, ii adori patratelele. Tu stii doar sa-mi strici momentele de glorie suprema?! Practic, ti le strici singura. Oh, mai taci!
Imi desprind buzele de ale lui Mark pentru a-l privi in ochi. Avea fruntea lipita de a mea si ma simteam ca si cum nimic nu e mai important decat el. Ochii sa-i caprui inchis imi studiau fata, parca vrand sa extraga ceva de la mine.
-Te detest, stiai? Ii zic
Acesta doar zambeste larg si lasa tacerea sa ne cuprinda. Nu stiu sa explic cum ma simteam, tot ce stiu e ca nu cred ca mai sunt suparata pe el. Logic ca nu mai esti printeso. Te-a vrajit cu sarutul fermecat. Mai taci! De ce e doar vina mea?! Pentru ca dintre noi doua, doar eu gandesc logic.
Imi dau imaginar ochii peste cap si revin in prezent unde Mark inca ma privea. Nu stiu ce ar trebui sa fac acum asa ca-l sarut. E in stare de soc pentru cateva secunde apoi imi raspunde, in timp ce isi pozitioneaza mainile pe talia mea. Ma despart inca o data de buzele lui si ii zic pentru a doua oara:
-Te detest, stiai?
-Senimentul e reciproc. Zice apoi ma saruta pe frunte.Din perspectiva lui Rose
Eu si Jackson ne indreptam spre nicaieri. Incepuse sa se faca frig desi era doar sfarsitul lui iulie. Ma incordez involunar iar Jackson obseeva asta si imi da drumul la mana, apoi lunadu-ma in brate.
-Umm, ce faci? Il intreb
-Te inclazesc. Zice simplu
-De ce?
-Ca sa nu-ti mai fie frig.
Era si logic, el se poarta frumos cu tine si tu faci pe proasta. Nu-ti aduci aminte ca m-a sarutat? Nu stiu cum sa reactionez la asta.
-La ce te gandesti? Ma intreaba Jackson
-Nimic important. Spun eu
Ii simt privirea atintindu-ma asa ca ii zic:
-Ma gandeam la tine.
Am spus asta fara sa gandesc! Ma duc sa ma sinucid, cum am putut sa zic asa ceva?! Sunt o tampita, pur si simplu o tampita!
-Deci eu sunt neimportant? Intreaba
-N-am zis asta. Ii zic
-Atunci sunt important. Constata el
-N-am zis nici asta. Ii zic uitandu-ma la el
Acesta stramba din nas, cam confuz din cate se pare.
-Taci ca stiu ca ma iubesti. Imi zice in gluma.
Incep sa rad in hohote dupa care ma opresc brusc si zic un "Nu" tare si raspicat.
-N-ai cum sa ma minti. Imi zice zambind.
Iar isi etala zambetul ala perfect. As fi in stare sa ma topesc chiar acum dar imi e prea frig si cred ca o sa ma transform intr-un cub de gheata.
-Tremuri. constata Jackson. Mergem acasa. Zice hotarat.
-Imi e bine. Mint eu
Isi apropie mana de obrazul meu si si-o lasa acolo.
-Esti rece. Mergem acasa.
Are rost sa ma cert cu el pe tema asta? Nu, nu are.
Dau din cap ca un caine ascultator si il las sa ma tarasca dupa el.
Mergem in liniste pana acasa. In fata usii, imi prinde ambele maini in ale sale si-mi zice:
-Orice o sa se intample in casa asta in urmatoarele zile, sa nu te superi pe mine.
Si apoi ma saruta. Nu stiam cum sa reactionez, am mai fost sarutata dar sentimentul asta ma tragea intr-o stare de euforie. Va rog spuneti-mi ca visez si ca in momentul de fata Jackson nu tocmai m-a sarutat.
Ii raspund la sarut si-i simt bratele pe talia mea.
Ce voia sa zica? Ce o sa se intample in casa asta de ar trebui sa ma supar pe el?Bam, doua capitole doua zile la rand, ma simt fantastic. Iar a dat romantismul in mine. ROSJACK SI KENARK LA PUTERE. *DA, LE-AM DAT NUME DE CUPLURI, NU MA JUDECATI*
Sper sa va placa capitolul asta romatic =)))))
Gomawo ca-mi cititi cartea ♡
*NECORECTAT*
CITEȘTI
Departure {Got7}
Fanfiction~NECESITA EDITARE~ Fost nume: Just Right Primul volum din seria Flight Log Ce se întâmplă când trimiți două vedete de 19 ani în Coreea pentru a avea o colaborare cu JYP Entertaiment? Lucruri la care nu te-ai fi aşteptat vreodată. Kendall Blake şi Ro...