-Neata raza de soare! Ma saluta Mark
-Mhm. E tot ce pot sa zic dupa ce ma fac mai comoda pe perna.
Ii auzeam laptop-ul si din acest motiv n-am mai putut sa ma bucur de somnul bine meritat. Am ajuns sa dorm ca un iepure.
-Stiu ca nu dormi. Zice Mark
Nu-i raspund si incerc sa-mi induc iar starea de somnolenta. Am crezut ca am scapat dar apoi am simtit ceva cald ce se lipea de corpul meu. O gramada de fluturasi au inceput sa-mi zboare prin stomac iar inima a inceput sa bata pe un ritm alarmant de rapid, daca Mark ar auzi-o, probabil ar fi mai surpins decat sunt eu.
-Esti frumoasa. Constata Mark
Fara sa-mi dau seama, un zambet larg mi-a aparut pe fata. Doua secunde mai tarziu, mi-am ridicat brusc capul de pe perna si mi l-am indreptat spre el. Era atat de aproape de mine incat ma speriasem.
-Esti frumoasa. Zice iar Mark
Ochii mei erau atintiti doar spre buzele lui. L-am sarutat scurt si simteam ca inima era la fel de entuziasmata si speriata ca si subconstientul meu.
Mark adanceste sarutul, asta facandu-mi fluturii din stomac sa o ia razna.
Mi-am departat fata de a lui pentru a-l putea privi. Era fericit.
-Terminati-va momentul si haideti jos. Zice Youngjae din tocul usii.
Dau din cap aprobator si ma dau de pe Mark.
-Unde pleci? Ma intreaba
-Jos. Ii zic
Imi asez pijamaua cu Sulley si ies din camera.
Jos, baietii erau toti imbracati in pijamale si la fel de somnorosi ca si mine. Skylar azi e plecata la o prietena de a mamei sale. Ne-a rugat sa o iertam dar chiar voia sa-i faca o vizita. Cand Yugyeom o auzit, s-a oferit instant sa o duca pana acolo. Sau asa mi-a zis Rose aseara, deoarece ei i-a zis Sky.
Abia acum observ ca JB o tinea pe Iseul in brate si se juca cu parul ei colorat. Cand a venit aici?
-Ok, zice Junior, astazi mergem la antrenamente. Fratele lui Iseul, instructorul nostru de dans Seok-In, vrea sa va vada dansand. Vom incepe repetitiile de dans pentru melodiile pe care le vom lansa abia dupa ce le inregistram ceea ce e si logic.Ne miscam destul de incet iar pana in mai anul viitor, trebuie sa inregistram albumul cu sase melodii cu MV. Pe album vor fi 25 de melodii dintre care in una vor canta doar Kendall, Youngjae, eu si Jackson, una doar Rose, Kendall, Bambam si Yugyeom si una Rose,Mark si JB. Deci vom avea mult de munca dar sunt sigur ca va iesi o treaba minunata. Melodiile sunt deja scrise iar Nam-Kyu o sa ne ajute pe parcursul anului. Mult succes tuturor si abia de acum incepe munca adevarata. Dupa ce termina, Junior adauga un zambet larg, incurajator.
Noi toti dam din cap. Abia acum incepe adevarata munca, abia astept sa vad cum o da rezisti. Si eu.
Junior ne indeamna sa mergem sa ne schimbam deoarece masinile ne asteapta deja.
Inainte sa plec din bucatarie, Iseul ma striga:
-Kendall!
-Da? O intreb
-Pe ce melodie vreti sa dansati? Ma intreaba
-Um, nu am vorbit cu Rose inca. De ce intrebi?
-Ce ati zice sa va pun eu melodii "surpriza"? Stiti sa dansati pe melodio kpop?
-Um, da. Directorul de la agentia noastra ne-a fortat sa invatam. Ii zic
-Bine acum, zice zambind, du-te si imbraca-te.
Stai! N-o sa ne puna sa dansam pe melodii kpop, nu?
Acum inteleg de ce am fost obligate sa invatam vreo 10 dansuri de ale lor inainte sa ajungem aici si sa ascultam muzica kpop. De la Craciun pana cand am venit aici, a trebui sa ascultam muzica kpop.
Merg sus si ma imbrac cu o pereche de skinny jeans, albastrii deschis si un tricou cu Jake din Adventure Time. Imi prind parul in coada de cal si ma incalt cu o pereche de bocanci maro. Da, sunt genul de persoana care poarta bocanci chiar so vara.
Mark nu era in camera. Probabil e la Jackson. Ies din camera si cobor rapid pe hol pentru a ma putea incalta. Din cauza neatentiei mele am dat peste Youngjae care purta un tricou negru si o pereche de blugii rupti.
Am cazut amadoi, eu dand cu capul de umarul lui. Frate, ce osos e tipul asta!
-Auch! Esti prea slab mai! Ii zic in timp ce-mi frec fruntea cu palma
-Sunt bine, sa stii. Zice scurandu-si tricoul.
-Um, ups? Spun razand
-Haideti! Exclama JB.
Ies impreuna cu Youngjae afara si observ ca pe noi de astepta toata lumea. Eu merg in masina cu Mark si Yugyeom, Rose cu Jacksom si Bambam iar Junior cu JB, Youngjae si Iseul.
In dreapta soferului statea Yugyeom, astfel, lasandu-ma pe mine in spate cu Mark.
Cred ca aratam ca un copil de 5 ani deoarece ma uitam atat de fascinata la cladirile mari din jurul meu si mereu il trageam pe Mark de maneca hanoracului ca sa-i arat orice mi se parea mie dragut.
Yugyeom vorbea cu soferul, ceva legat de director. Nu voiam sa ascult barfe despre director asa ca mi-am concentrat toata atentia spre lucrurile de afara.
Am ajuns intr-un final la agentie, unde, ca de obicei, in fata cladirii, ma impiedic de aer. Asteptam contactul cu cimentul dar nu mai venea odata. Zici ca a dat Dumnezeu cu incetinitorul ca sa fie mai dureros,dar, era doar Mark care-mi prinsese mana cu o secunda inainte. Ii zambesc timid dupa care intru in agentie, tarandu-ma dupa Yugyeom.
Dupa ce urcam cateva etaje, coboram si intram in sala de repetitii. Nu stiu cum de tot timpul noi suntem cei care intarziem. In sala erau toti asezati pe marignea peretelui. In plus era un tip care purta o camasa in carouri si blugi negrii. Avea parul brunet si fata foarte alba. Era dragut. Era frumos.
S-a ridicat de la locul sau si a venit la mine:
-Eu sunt Seok-In! Zice dupa care-si intinde mana si zambeste
Ahh, ce zambet! Te-ai excitat doar de la un zambet? Credeam ca esti mai rezistenta. Daca eu sunt o papa-lapte, atunci si tu esti.
-Eu sunt Kendall! Zic adaugand un zambet.
Rose ma cheama sa stau jos langa ea si Junior.
Ma indrept spre ea fara sa mai zic nimic nimanui si ma asez.
-Ok, deci, Rose si Kendall, stiu ca in MV-urile voastre nu dansati dar asta o sa se schimbe putin aici. Am vorbit cu cineva de la agentia voastra si mi-a zis ca aveti habar sa dansati pe muzica kpop deci haideti sa va vedem. Zice Seok-In dupa care-si freaca palmele.
-Dean. Murmuram eu si Rose in acelasi timp
Dean e un fel de impresar al nostru care e cu 4 ani mai mare decat noi si el a fost cel care ne-a obligat sa invatam dansuri kpop. Ar fi trebuit sa vina cu noi dar idiotul si-a rupt piciorul in timp ce-si fugarea cainele pe scari.
Eu si Rose ne ridicam si mergem in mijlocul salii. Aveam emotii, ce-i drept. N-am mai dansat pana acum in fata oamenilor, ci doar in fata oglizii si a lui Dean care dansa si el prin spatele nostru cand repetam.
Nu stiam cum o sa inceapa aceasta "proba" dar stiam ca o sa ma fac de ras.
Intr-o secunda, incepe o melodie, cred ca e Bts- I need U, refrenul. Eu si Rose ne pozitionam intr-o minisecunda la locurile noastre, exact cum repetasem acasa si am inceput. Dupa ce se termina refrenul asteia, a inceput refrenul de la Juju On The Beat. Asta nu era kpop dar as fi fost in stare sa o dansez si in somn. Apoi au urmat EXO- Growl, Desiigner- Panda,Bigbang- Fantastic Baby, o melodie de la o trupa de fete, care nu-mi prea placea, apoi a fost o melodie de a baietilor. Melodia lor de debut. La asta nu mai era doar refrenul ci de la cap la coada.
Cred ca aici m-am straduit cel mai mult. Am dat tot ce era mai bun la final si sper ca le-a placugt. Inafara de faptul ca a fost o melodie pe care n-am stiut sa dansam si dadeam din maini si picioare ca ciudatele, ne-am descurcat binisor.
Dupa ce s-a terminat, eu si Rose am cazut late pe podea.CEL MAI PLICTISITOR CAPITOL SCRIS IN CARTEA ASTA. DECI E ORIBIL.
SI VA MULTUMESC ENORM DE MULT PENTRU FAPTUL CA SUNTEM PE #94 IN FAN FICTION. VA IUBESC, SINCER❤❤❤
GOMAWO CA-MI CITITI CARTEA.
CU FIECARE VOT SI COMM MA AJUTATI ENORM DE MULT❤
VA IUBESC MAI CARTOFIORILOR❤
*CA DE OBICEI, E NECORECTAT*
*NUJ DC SCRIU CU CAPS LOCK DA'I FAIN*
CITEȘTI
Departure {Got7}
Fiksi Penggemar~NECESITA EDITARE~ Fost nume: Just Right Primul volum din seria Flight Log Ce se întâmplă când trimiți două vedete de 19 ani în Coreea pentru a avea o colaborare cu JYP Entertaiment? Lucruri la care nu te-ai fi aşteptat vreodată. Kendall Blake şi Ro...