Pov. Aaron
We hebben er wel een nacht over moeten slapen, maar we hebben een oplossing gevonden voor ons probleem. Eigenlijk der ouders zijden het gister avond opeens heel random. De ouders gaan ook hier woonen en tot die tijd mag ze bij mij blijven tot ze verhuist zijn. Bedenk me ook nog eens dat ik volgende maand naar LA ga verhuizen, maar ze kan met me mee gaan.
Langzaam wordt Nicole wakker en kijkt me aan met der slaperige ogen. "Babe ik ga volgende maand verhuizen naar LA dat staat al een half jaar vast maar je mag met me mee verhuizen daar heen gaan we samen woonen" zeg ik als ik probeer op te staan. Nicole trekt me de hele tijd terug waardoor ik moet lachen. "Natuurlijk ga ik mee maar moet je nu persee uit bed kom alsjeblieft nog even bij me liggen" zegt ze met der slaperige stem. Yes ze gaat mee naar LA, maar we gaan wel snel samen woonen.
Na een half uur ga ik toch me bed uit en ga douchen. Als ik dan weer terug kom van het douchen ligt Nicole weer te slapen. Loop naar der toe en geef der een kus op haar voorhoofd. Loop naar beneden waar ik me moeder zie zitten. "Gaat ze mee naar LA want ik neem aan dat je het hebt gevraagt aangezien je volgende maand gaat verhuizen daar naar toe" vraagt ze opeens. "Ja ze gaat mee maar mam als ze wakker word wil je der dan zeggen dat ik elk moment terug kan zijn en vraag me niet waarom dus doei mams" zeg ik snel en pak de auto sleutels.
Pov. Nicole
Ik word wakker, maar merk dat mijn droom prins niet naast me ligt. Hij zal vast beneden zijn, dus ik ga maar eens douchen. Na het douchen en aankleden ga ik naar beneden. Merk dat alleen zijn moeder er is. Snel pak ik nog een glas water, want ja water is gezond. Vaak voel ik me heel dik en lelijk. Gelijk sta ik weer op en loop naar boven in tranen. Die moeder heeft het gelukkig niet gemerkt.
In de bad kamer zoek ik naar iets scherps. Ik moet die pijn gewoon even vergeten. Net als ik het wil doen staat Aaron in de deur opening. Hij pakt het van me af en neemt me in een knuffel. Duw hem weg en wil het voorwerp weer pakken uit zijn handen, maar dan voel ik zijn lippen op die van mij. Nu vergeet ik de pijn die ik heb. Het is net alsof de wereld stil staat. "Alsjeblieft doe het me niet aan nee alsjeblieft praat er met mij over" zeg Aaron huilend na onze zoen. "Ik kan het niet waarom ben ik niet zo perfect mooi en slank ik ben dik en lelijk waarom heb je eigenlijk met deze lelijke trol" zeg ik hem terug met betraande ogen. "Je bent perfect je bent mijn prinses ik hou van je en daarom heb ik iets met jou omdat ik van je hou oke" zegt hij dan terug. Meteen geef ik hem een knuffel en begin weer te huilen.
Weet echt niet wat me net besielde, nou soort van. Heb wel vaker van zulk soort aanvallen, maar me dokter zegt dat het komt omdat ik vaak alleen ben. Niemand om me heen, want me ouders waren altijd weg. Had ook niet veel vrienden of vriendinnen.
Samen liggen we op bed maar dan loopt Aaron weg. Hij komt terug met een kadotje. "Ik wil dat iedereen weet dat je mijn meisje bent" zegt hij nadat hij me een zoen gaf. Meteen pak ik het kadotje uit en zie een doosje. In het doosje zit een ketting wat de meeste stelletjes hebben. Zo'n hartje met die gene zijn naam ofzo. "Hier wil je hem alsjeblieft nu bij me om doen alsjeblieft" vraag ik hem dan. Meteen pakte hij het aan en deed het om mijn nek. Hij heeft ook zo 1tje, maar dan met mijn naam.
Samen hebben maar sushi besteld als avond eten. Ik dat echt zo lekker en het ziet er ook zo leuk uit. Na het eten is Aaron vrij snel in slaap gevallen.
Snel kijk ik nog me netflix serie stranger things af. Langzaam hoor ik de duer van Aaron's slaapkamer open gaan. Dan hoor ik bekende stemmen, want het zijn die van me ouders. Wacht wat hoe komen ze hier en waarom nu. Leg snel me macbook weg en ga tegen Aaron aan liggen met me ogen dicht. Het lijkt nu net alsof ik slaap, maar ik hoor alles wat ze zeggen. Me moeder begint dan ver die verhuizing naar LA. Het is vast de moeder van Aaron geweest die het heeft vertelt.
Schrik opeens wakker en besef dat ik gewoon in slaap ben gevallen. Uit de schrik val ik uit bed. Kruip weer terug in bed, maar zie Aaron lachen. "Wat het kan iedereen gebeuren en me ouders waren er gister hier maar ik ben inslaap gevallen" zeg ik tegen Aaron. Snel gaat hij weer tegen me aan liggen. Al heel snel word onze rust verstoord door zijn moeder. "Jullie gaan morgen al naar LA verhuizen want alles is nu geregelt" zegt ze en loopt dan weer weg. Ik kijk rond en besef gewoon dat ze in de nacht alles hebben ingepakt.
JE LEEST
Love Me.
FanfictionDe o zo bekende Aaron Carpenter ja dat ben ik. Zijn weer op tour door Europa en het blijft elke keer super mooi. Dacht dat ik nooit verliefd zou kunnen worden tijdens de tour. De o zo niet bekende Nicole jup dat is deze meid hier. Ga morgen eindelij...