Pov. Aaron
Eindelijk ik ga verhuizen naar LA war Cameron ook woont. Hij voelt als een soort broer voor me. Samen pakken Nicole en ik nog onze rugtas en aan naar beneden. Neem nog snel even afscheid van me kamer waar ik al die jaren heb door gebracht.
De vliegreis ging super goed, want heb alleen maar geslapen. We zijn bij het huis aangekomen. Cameron komt er ook woonen en Christian met zijn vriendin. Het gaat echt super gezellig worden met ze alle in 1 huis. Onze spullen zijn al op onze kamers gezet. "Tis wel een groot huis voor 5 mensen die hier woonen" zegt Nicole die de tassen neer zet. "Het is super gaaf geworden en precies zoals we wilden en ik heb er nog iets leuk bij gekregen want heb nu de mooiste vriendin ooit er bij gekregen" zeg ik super blij.
Cameron en Christian komen de trap afgerent. Ze rennen nu op mij af en bespringen me. Ik hoor Nicole gewoon lachen en we zijn ook nog eens om gevallen. "Dat is een warm welkom jongens" zeg ik en probeer op te staan. "He hallo prinses lang niet gezien" zegt Cameron tegen Nicole. "Nou nu hoef je me niet meer te missen hoor" zegt ze terug en ze geven elkaar een knuffel.
Na alles uit hebben uitgepakt ben ik echt moe. Ben nu echt zo gelukkig, want heb de beste vrienden van de wereld en de beste vriendin. "Babe je maakt me echt gelukkig maar dan ook echt gelukkig" zeg ik tegen Nicole die op bed ligt. "Jij maakt mij ook gelukkig" zegt ze als ze opstaat. Dan loopt ze terug naar beneden en laat mij achter. Niet dat ik het erg vind dan kan ik nu even snel een video opnemen voor mijn youtube kanaal.
Pov. Nicole
Als ik beneden ben ga ik op de bank zitten en wat tv kijken. Dan komt christian binnen rennen en ploft naast me op de bank. "Wat heb je nou weer gedaan Christian" vraag ik hem dan meteen. "Ik heb Cameron geprankt en ja ik kan beter vluchten voor hem" antwoord hij me terug. Dan komt Cameron de trap afstormen en Christian rent snel de tuin in. Echt het zijn net kleine kinderen.
Na half uur ben ik het zat en ga dan weer naar Aaron toe. Als ik de deur open dan merk ik dat hij een video aan het opnemen is. "Kom er bij ben Q&A aan het opnemen dan zet ik even op twitter dat jij er ook nu bij bent" zegt Aaron als hij zich om draait. "Ik wil je video niet verpesten" zeg ik dan en wil weg lopen. Ik hoor Aaron snel opstaan en naar me toe rennen. Hij draait me om en begint me te zoenen en natuurlijk ga ik er mee in. "Je zal nooit iets verpesten je bent ten slotte mijn prinses" zegt Aaron na de zoen. "Ohw ben ik dat bewijs het dan maar he" zeg ik na hem. Na mijn woorden voel ik zijn lippen op die van mij.
De Q&A video is echt super leuk geworden en vanavond gaan we met ze alle naar de stad. Je kan er in de avond echt super leuke foto's maken. Dus nu ben ik mijn camera aan het opladen, want ik ga vanavond foto's maken.
Lig met me telefoon op bed en dan komt Aaron naar binnen. "Ik moest toch bewijzen dat je mij prinses bent dus hier is de sleutel van je soort van koest achtig iets" zegt hij als ie naast me neer ploft. "Serieus die kan ik toch niet aannemen en met die zoen had je al genoeg bewezen" zeg ik snel en plant dan mijn lippen op die van hem.
Pov. Aaron
Na een tijdje aandringen heeft ze het toch geapceteerd. Wil het eigenlijk vertellen over dat van Lian en heb Cameron alles vertelt. Hij heeft gezegt dat ik alles moet vertellen. Ja ik kom er laat mee maar toch. Ik ga het der morgen zeggen, want anders blijf ik er mee zitten.
JE LEEST
Love Me.
FanfictionDe o zo bekende Aaron Carpenter ja dat ben ik. Zijn weer op tour door Europa en het blijft elke keer super mooi. Dacht dat ik nooit verliefd zou kunnen worden tijdens de tour. De o zo niet bekende Nicole jup dat is deze meid hier. Ga morgen eindelij...