Pov. Nicole
Er zijn al paar dagen verstreken en ik heb iets heels gaafs gedaan. Namelijk een nummer opgenomen voor Aaron. Cameron heeft me er mee geholpen en we gaan nog meer songs opnemen als ik ze geschreven heb. Vanavond gaat cameron het aan Aaron laten hooren, want ik ben met Kirsten(vriendin van christian) naar de film.
Samen met Kirsten zit ik bij de starbucks en gaan daarna naar de film. Ben echt benieuwd wat hij er van gaat vinden. Cameron gaat een video opnemen met Christian en Aaron waar ze muziek beoordelen. "Hij gaat het prachtig vinden en zo niet ik zal als ik jou was door gaan met muziek" zegt Kirsten en schuift me koffie onder me neus. "Vanavond gaan we het leuk hebben en ik ga er mee door heb wat nieuwe songs geschreven en ga ze binnen kort opnemen met Cam" zegt ik enthousiast.
Pov. Aaron
We zijn nu een video aan het maken voor het kanaal van Cameron. Het is echt gezellig met de jongens. "Oke nu het nummer Great Escape van een heel bijzonder zangerres want ze heeft het geschreven voor haar vriend en we gaan hem nu maar luisteren" zegt Cam tegen de camera. "Het is nu al goed nummer vind het echt iets hebben" zegt Christian. "Ik vind het een super goed nummer en we gaan zeker meer van haar horen" zegt Cam. Nu ben ik aan de buurt om wat te zeggen. "Der stem is echt prachtig en het is zeker een goed nummer" zeg ik tegen de camera. "Oke Aaron we gaan nu de artiest bekijken" zegt Cam met een big smile. Oke snap niet waarom hij precies mij naam zegt, maar het zal wel weer zo zijn. Hij pakte een foto er bij en ik herkende haar meteen. "Wat ik wow ik wist echt niet dat ze zo kon zingen echt ongelofelijk" zeg ik met volle verbazing. "Dankje voor het kijken van deze video en tot snel en ja dat gaat ze echt zien hoor want dat nummer heeft ze voor jou geschreven" zegt Cam en sluit de video af.
Had echt niet verwacht dat zijn het was, maar die stem kwam me bekend voor. Het is gewoon ongelofelijk en het gaat zeker een hit worden.
Als ik twee lachende stemmen hoor ren ik meteen naar beneden. Ik til der op en geef der een kus. "Het was echt een super leuk nummer" zeg ik tegen der en geef dan nog een kus. "Ik ben blij dat je het mooi vondt want hij staat nu op spotify en al die shit" bij het laatste moest ze lachen.
"Oke we gaan prosten op het beste nummer van het jaar naast de nummers die ik heb gemaakt" zegt Cam en heft zijn glas. Na de toost zetten we der liedje op en gaan feesten. "Guys er word aangebelt en jullie doen niet eens open" zegt Kirsten terwijl ze naar de deur loopt.
Na nog geen 10 seconde voel ik iemand me van achter knuffelen.
JE LEEST
Love Me.
FanfictionDe o zo bekende Aaron Carpenter ja dat ben ik. Zijn weer op tour door Europa en het blijft elke keer super mooi. Dacht dat ik nooit verliefd zou kunnen worden tijdens de tour. De o zo niet bekende Nicole jup dat is deze meid hier. Ga morgen eindelij...