Tohle je druhá strana takže jdu pokračovat..
Jakmile začla hodina peklo se rozjíždí v plném. Carrie před tabuli pojď nám vypočítat příklad 6 . Takže piš... začíná se ti hroutit svět ty to neumíš vypočítat a učitelka je ta nejhorší . Tuhneš tam a přemýšlíš trapnou chvíli kdy lehký příklad neumíš vypočítáš až se do země propadáš. Začínáš rudnout a tví spolužáci jsou už o dalších par příkladů za tebou a šuškají si něco a dívají se přitom na tebe.
Rudneš čím dál tím víc už se ti slzy hrnou. Stojíš tam už deset minut a nic. Tvůj mozek zatuhnul . Bože ty jejich pohledy v hlavě si říkáš ale to ti nepomůže. Najednou se rozpíšeš a jsi vysvobozen. Odcházíš s potupou do lavice ale dusíš v sobě pořád slzy. A když přídeš za svoji nejlepší kamarádkou a čekáš útěchu a slova já bych to taky nedala čekáš marně.
Tvoje kamarádka jen odpoví že ten příklad nebyl až tak těžký. A jen z tebe vypadnou poslední slova jako : to jsem byla až tak hrozná a ona jen odpoví Hm... tohle slovo nesnáším . Tvé nervy vybuchnou a slzy neudržíš. Ty si tam blbá v duchu si říkáš. Nesnáším když se rozbrečím před lidma. A ještě tě přidupou do země tví spolužáci tím myslím jen kluky jejími slovy ,,Katlie ten příklad byl mega lehký "
Dnes den nemůže být lepší ale počkat mám jednu perličku. Ještě jsme psaly z fyziky tvůj velmi oblíbený předmět (ironie) psaly jste posledni hodinu a poté jak dopíšete vám na lísteček něco kamarádka napíše. Bylo v něm :,, Víš otom že Terka se dívala na ty stránky kde jsou i otázky i výsledky ? A ty jen odepíšeš fakt a jak to víš ? Začaly jsme psát a Terka do mě jen žduchla a řekla že je to ten samý test na který se dívala.
No super pomyslíš si takže mi tu můžeme dostat blbou známku a tady Terka k. Dostane jedničku za to že si dobře zapamatovala výsledky. Achjo kéž by mě to taky napadlo jen jsem si pomyslela ale neřekneš jí že tě tohle docela štve. Zvoní crrrrrrrrrrr!
Další pokračování na 3 straně LOVE you
ČTEŠ
Já a můj super život :/
RandomTakové to je být v Katlininé kůži. Mít super život může říct každý ale ve skutečnosti je to pravý opak. Katlie chce zemřít a v tomhle příběhu vám vysvětlí proč doopravdy zemře nebo tu bolest a úzkost v sobě překoná?