Můj den ve škole deníčku . Nevím co bych ti měla říct jen to že jsem se zamilovala do toho největšího debila proč já ? Nemůžu si pomoc ta jeho tvář ale pokaždé když se snažím ňák nenápadně upozornit na sebe strapnim se víc jak kdybych si ho nevšímala. Moje nejlepší kamarádka se ke mne obrátila zády a já nevím co mám dělat.
Konečně zvonilo a já můžu vypadnout z místa z kama přicházejí jenom problémy. Po škole jsem ho potkala na zastávce a vypadal jak kdyby tam na mě už čekal. ,,carrie ?" Zeptal jsem mě a já ztuhla nervozitou. ,,ano wiliame ?" Zeptala jsem se ho udiveným tónem. ,,potřeboval bych pomoc s matikou a ty máš nejlepší průměr ve škole mohla by si mě pls doučovat nebo něco takového ?" Zeptal se a já v hlavě slavila a pištěla radostí a potom ze mě klidným tónem vylezlo ,, Jo klidně a co přesně ti nejde a kdy bys chtěl doučovat a kde.." chtěla jsem říct ještě spoustu otázek ale poznala jsem v jeho výrazu že mám zmlkout ,, na tom ostatním se dohodneme potok ok? " řekl a já jen přikývla.
Domů jsem přišla po svých nohou ale připadalomi jak kdybych se zvnášela. Po příchodu dom jsem si vyzula boty a opřela se o stěňu ale mé nohy radostí neustály a tak jsem sjela dolů. V hlavě jsem si dávala všechno dohromady jestli opravdu mám štěstí nebo se mi tenhle čin (jako že ho budu doučovat) stane osudným. Byla jsem jako v nebi ten ( tedy pro mě) nejhezčí kluk si mě všiml a chce abych ho doučovala. Po tomhle jsem se celý den usmívala až tak že jsem i dokonce chytla z toho křeč.
Na zítřejší test z matiky jsem se šprtala jak to šlo abych dostala jedničku a ukázala mu že si vybral tu pravou , sice to můj deníčku vyznělo jak kdybych sním chodila ale doopravdy si tak připadám , přitom je to pouhé doučování. Poté jsem do postele ulehla a usnula co nejrychleji aby se mi mohli zdát ztřeštěné sny ale to ti zde nebudu zmiňovat protože se bojím že by mi sem moje sestra vlezla a mohla by to všem by vykvákat. Tak dobrou
Doufám že se tahle část líbila a těšte se na další část :) Jo a omlouvám se že tahle část je strašně krátká ale nic moc mě nepadalo tak v další části se víc rozepíšu ;)
ČTEŠ
Já a můj super život :/
De TodoTakové to je být v Katlininé kůži. Mít super život může říct každý ale ve skutečnosti je to pravý opak. Katlie chce zemřít a v tomhle příběhu vám vysvětlí proč doopravdy zemře nebo tu bolest a úzkost v sobě překoná?