#3

75 7 3
                                    

Po škole jsem šla rovnou domů protože jsem nechtěla potkat jedny... než jsem to stihla domyslet narazila do mne velmi povědomá osoba s její partou. A je to tu tiše jsem vzdychla a najednou mě začala bolet a svrbit má levá půlka obličeje. Ano dostala jsem přímou facku a k tomu vynadáno proč jsem do ní narazil a její další nesmyslné kecy. BUM ! Další rána tentokrát z druhé strany začaly mi pomalu červenat oči ale nic jsem nechtěla dát najevo. ,,Nechmě "odžduchla jsem ji a už jsem chtěla utéct ale ta její partička mi zablokovala cestu. Najednou se ozve hlas učitele a já se jen v hlavě raduji že se na mě konečně usmálo štěstí ale byla jsem na velkém omylu.,,Do ředitelny všechny hned" a já už věděla že z toho bude určitě průser který moji mámu moc nepotěší.

Ředitel nám říkal takové to ať už se to neopakuje a bla bla bla.. Moc jsem ho neposlouchala spíš jsem čekala kdy už z tama můžu vypadnout. Nakonec jsem vyvázla jen s napomenutím ufff ještě že tak ! Byla jsem tak naštvaná že jakmile nám povolil odejít vyletěla jsem z tama jak nejrychleji jsem mohla.

Doma jsem schytala další ránu do obličeje no jak jinak. Zalezla jsem poté do pokoje a už nikdy jsem z tama nechtěla vylézt . V hlavě se mi promítalo jak někdo může takový existovat jak někdo může být tak zlý proč se tohle děje zrovna mě ? V mém životě už snad úplně vymřelo štěstí .

Celý život mám smůlu ale já nevím proč. Potom už jsem jen usnula a čekala na další strašný den.

Druhý den nebyl o moc lepší ale co na střední to není nikdy. Jakmile jsem vešla do třídy přivítali mě přiblblé kecy mích chytrých spolužáků dělají si ze mne srandu , protože se semnou rozešel jeden kluk jó to bylo zlé období ale už jsem se snad přesto trochu přenesla akorát ti zmetci mi ho furt připomínají a dobýrají si mě za to.

Další pokračování přesně za týden ,doufám ze se tato část líbila :)

Já a můj super život :/Kde žijí příběhy. Začni objevovat