Kardeşimin sabah sabah çalmaya başlayan alarmı her zamanki gibi sinirlerimi fazlasıyla bozmayı başarmıştı.Ama dün gece kendime verdiğim yarın günümü mutlu ve sinirlenmeden geçireceğim sözünü unutmamam gerekti.Kardeşimin hala alarmını kapatmamasına karşın sinirlenmemi zar zor engelledim.Sımsıcak yatağımdan baddaniyemi yere düşürerek kalktım.Hemen kalkıp alarmını kapatıp yatağıma fırlattım tekrar kendimi.Her gün yaptığım gibi klasik hayat sorgularımı yapmaya başladım.Annemin dün geceki tepkisini düşünüyordum.Tepkisi her zamanki gibi geçen gün öğretmenimle ettiğim kavgadan kaynaklıydı.Elimde olan olmayan bir durum için tepki yemem çok kötü bir duygu..İnsanlardan hayatım boyunca hiç hoşlanmadım.Hâla da hoşlanmıyorum.Herkesin yapmacık olduğu bir Dünya'da yaşıyoruz tek nedeni buydu.Ama bugün mutluu olacağım ve insanlarla ilişkimi geliştirmeye bakacağım.Klasik hayat sorgum bittikten sonra yataktan kalkıp annemle konuşmak için aşağıya gittim.
Her sabah erkenden uyanan annem şuan yataktaydı.Ve baddaniyesi yüzüne kadar örtülüydü.Anne diyerek yanına gittim baddaniyesini kaldırdığımda yanağına düşen göz yaşlarını göstermeyerek silmeye çalıştı.Bu annemin ağladığını anlamama hiç engel olmadı.
-Anne
-Efendim (kısık ve kötü bir ses tonuyla)
-Niçin ağlıyorsun?
-Hayır,ağlamıyorum.
İnkar etmeye çalıştı ve ben hemen peşine;
-Anne görüyorum ağlıyorsun lütfen nedenini anlatır mısın öğrenmek istiyorum.
-Üzülmeyeceğine dair söz ver.
-Söz.
-Baban..
-Nolmuş babama?!
-Aslında baban Ölmemişti.Yaşıyordu fakat bunu sana söylemem imkansızdı.
-Anlamadım.
-Baban yaşıyor.
Ben annemin delirmiş olduğu düşüncesiyle odayı terk ettim.
Size bahsetmediğim olay.Babam..
Ben 3 Buçuk yaşındayken babam vefat etmiş.Yani 16 senedir babasız bir hayat sürdüm.Fazlasıyla hayatın zorluklarına alışığım
Ama babamın yaşıyor olduğu düşüncesine inanmıyorum.Umursamaz bir tavır takınırak üstümü giyindiğim gibi okula gittim.Dersi yarım yamalak dinledim.Dersten çıktım.Eve gitmek istemiyordu canım.Belki de annemin yine babam hakkında konuşacağını bildiğimden.Sonra telefonum çaldı,arayan en yakın arkadaşım Berfin'di.
-Selin gezeli-
Hemen lafını keserek;
-Çok harika olur,dedim
Buluştuktan hemen sonra konuşmaha başladık.Babam hakkındaki olayı anlatmaya başladım.O da benim düşüncemle aynı düşüncedeydi.Belki de gün içerisinde beni en çok mutlu eden şey en yakın arkadaşımın benim ile aynı fikirde olması oldu.Biraz daha dolaştıktan sonra ikimizde evlerimize dağıldık.
Annem yine Babam hakkında bir konu açsrsa umursamadan odama gideyeceğim,dedim ve kendime verdiğim en sağlam ikinci sözümdü.Mahalleye girdim muhtmeel 5 dakiya evde olacağım.Tam binamıza geldiğimde yan binaya birinin taşındığını gördüm.Merak edip kim olduğunu sordum etrafındakilere.
Büyük bir firma yöneten Ali Dinçer ve ailesinin taşındığını öğrendim.Ama bu merakımı gidermeyip aksine daha çok merak uyandırdı. Büyük bir firma yöneten birinin bu külüstür mahallede ne işi vardı. Mahallemizin köşesinde küçük bir bakkalı olan Ali amcaya sordum.Fakat o da aynı şeyi merak ediyordu.Soruma cevap bulamayan ben daha fazla merakımı arttırmayıp eve geri döndüm.Annem hâla yatıyordu.Fakat bu sefer uyanık ve ağlar bir şekilde değil.Uyuyordu.
Odama geçtim ve yarım yamalak dinlediğim dersin ödevini yaptım.Sonra Mutfakta kendime bir yumurta kırıp obur bir şekilde yemeye başladım.Ekmeği daldırıp aldığım yumurtayı yerken bir yandan da Babamın mevzunu düşünüyordum.Daha fazla umursamayarak kardeşimin yanına gittim.O da kendi kendine 7. Sınıf konularının zor olmasını fısıldıyordu.
Kendimi tutamayıp;
-Daha dur ufaklık,daha çok zorlancaksın.Derslerine çalışta benim gibi olma
- Ufaklık demesen abla.7.sınıfa gidiyorum ben.
Alaycı bir gülümsemeyle odadan ayrıldım.
Daha sonra annemin uyandığını fark ederek oturma odasına yanına gittim.Umarım konuşmaya çalıştığında yine babam mevzusunu açarak saçmalamaz.
-Baban..
-Anne lütfen bu konuyu kapatalım.Şuan saçmalıyorsun.
İkna olacağını beklemiyordum fakat;
-Peki.
Annemin insan ilişkileri benim gibi kötü olmadığı için yan binamıza yeni taşınan aileye hoşgeldiniz diyeceğini düşünerekten;
-Yan binamıza bir aile taşınmış.Büyük bir firmanın yöneticiymiymiş neymiş öyle bir şey.
( Şaşkın bir ifadeyle o da benim merak ettiğim şeyi merak etti )
-Büyük bir firma yöneyicisinin bizim yan binamızda ne işi var ?
-Bilmiyorum anne
-İnsan bir hoşgeldiniz der..
Yine insanlarla olan kesik iletişimimi yüzüme vurmuştu annem.Şaşırmadım.
-Bir hoşgeldiniz ziyaretine gidelim.Kardeşine söyle hazırlansın sen de hazırlan.
-Off tamam anne.
Yaklaşık 10 dakila sonra hazırlandık ve aşağıya indik.Annem dün yaptığı benim iç sevmediğim peynirli poğaçalardan 10-14 tane koymuştu. Adamlar zaten zengin ne diye koyuyorsa.. Kapılarını çaldığımızda bir tane kadın kapıyı açtı.Annemin güler yüzlü ifadesinden hemen sonra beni somurtan yüzüm ilgisini fazlasıyla çekmişti.Ben de hoşgeldiniz dedim.Kardeşime oradan al bakalım canım diyerek bir şeker verdi.E tabi haliyle benim somurtan ifademden sonra bana şeker vermedi Ayy aman isteyen de yok. İçeri davet etti.Annemin aklında içeriye girceğimiz hakkında hiç bir düşünfe yokken kadının davetini de geri çevirmek istemedi.İçeriye girdik.Kimse yoktu.Eşi ve Oğluyla yaşıyormuşlar.Onlar da geri kalan eşyaları almaya gitmişler. Annem daha sormadan kadın meraklısı gibi anlatmaya başladı.
-Ali eşim ****** firmasında oğlum Görkem ile birlikte yöneticilik yapıyordu.Ta ki sevmediğimiz biri saçma sapan bir işi kaybetmemize neden olana kadar..Her neyse şirket battı.Ve haliyle bizde ortadaa kaldık.Eşim Ali gazateden ilan bakarken buralara yakında bir markette iş bulmuş.İşte 2 gün sonra çalışmaya başlıyacak.Oğlum Görkem de ***** *** ******* lisesinde okuyacak.
Geri kalan kısım pek ilgimi çekmedi zaten dinlemedim de.
Garip bir anda çöküş yaşamaları bence daha büyük bir iş var ama kadın anlatmak istemiyor.Herneyse aman banane.Kadının anlatması bitince Annem;
-Ayy çok üzüldüm canım geçmiş olsun
Falan dedi.
Daha sonra kapı çaldı gelen Eşi Ali Bey ve Oğlu Görkem Bey'di.
Wattpad de ilk defa hikaye yazıyorum.Görüşlerinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ETKİSİ
Teen Fiction●Birbirinden tamamıyla farklı iki kalp,iki yaşantı birbirini bularak birleşebilir mi? ☆Bir yanda hayatındaki düzensizlikleri ve içine kapalı olmasıyla tanıyacağımız kız.. ★Diğer yanda şahşahalı bir hayata sahip olan rahat bir adam.. Bu...