Reggel vidáman ébredtem az ébresztőórám hangjára. Egy pillanat alatt ki ugrottam az ágyból és kb fél perc alatt kész is lettem. Felvettem a táskám a hátamra és már indultam is le.
-Jó reggelt kincsem.-mondta apa, majd meg puszilta a fejem.
-Neked is. Anya?!
-El ment dolgozni.
-Érem, akkor megint egy évig nem látom.
-Na nyugi kicsi ki bírod.
-Tudom.-mondtam mosolyogva.
-Ja igen és ma Nathan-nal mész suliba mert egyedül nem hiszem, hogy odatalálnál.-mondta.
-Oké, akkor felkeltem.-mondtam, majd felszaladtam és be mente, a szobájába. Az ő szobája nem az a tipikus fiú szoba az övé valahogy másabb, nemhiába streba.
Sajna nem találtam senkit sem benn így hát ki indultam, de valaki hátulról letámadt.
-Húgi most kiszívom a véred!!
-Ne Nathan neeee.-mondtam nevetve, mert el kezdett csikizni.-Kell menni suliba!
-Na gyerünk, nem akarom, hogy a tanárok első nap rossz szemmel nézzenek a húgomra.-mondta egy nagy mosollyal.
Lassan el indultunk és kb 1 per alatt ott is voltunk, hála annak, hogy vámpírok vagyunk.
Nathan el vezetett az osztálytermemhez, majd adott nekem egy puszit.
-Minden rendben lesz húgi, nyugi.
-Oké, de menny, mert el késel!
-Oké na szia!
-Szia!-mondtam, majd be mentem a terembe ami tele volt a csengő bongó diákokkal.
Le ültem a legjobb barátnőm mellé akit Lory-nak hívtak.
-Szia Lory!-mondtam, majd megöleltem.
-Szia Assia! Mizu feléd??
-Semmi, minden a szokásos anya megint elment!
-Sajnálom!-mondta, majd megölelt
-Semmi, már megszoktam.-Ahogy ezeket a szavakat ki mondtam be lépett a tanítónő aki Nathané is volt sajnos.
-Jó reggelt gyerekek!-mondta vidáman.
-Jó reggelt!-csendült fel egyszerre az egész osztály.
-Az én nevem Nadja Orson én leszek a tanítónőtök. -Mondta egy nagy vigyorral. Már kezdtem örülni, hogy nem jön rá hogy Natnan a bátyám, de ez nem úgy sült el.
-Assia.-olvasta el a névtáblát, ami az asztalomon volt.-a te bátyás nem Nathan??
-De igen.-mondtam vigyorogva.
-Akkor gondolom, te is olyan dicséretes tanuló leszel mint ő. Nathan volt az eddigin legjobb és legkiemelkedőbb teljesítményű diákom. Remélem, nem fogsz cserben hagyni.-mondta a tanítónőnk. Erre az egész osztály rám nézett és elkezdet vihogni. Nem én nem vagyok olyan mint Nathan, és nem is fogok/nem is akarok olyan lenni!
Hello! Hoztam az első részt, remélem tetszik! Puxika!
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Emberek között
FantasiEz a történet egy lányról fog szólni akit Assia-nak hívnak. A lány történetesen nem ember, de mégis azok közé keveredik.