Nathan és a "barátja"

57 3 0
                                    

Végre vége ennek is, habár minden tanár Nathant dicsérte (amiből elegem volt) ez a nap összességében jó volt. Megismerkedtem egy gyerekkel akit Larry-nak hívnak,  igen kérdeznétek, hogy mért nem ismertem  előbb, hát azért mert ő a nemrég költözött ide. Nagyon kedvelem és azt hiszem szerelmes vagyok belé .....

Benn ültem a szobámba és hallottam, hogy a bátyám megjött, de viszont egyedül. Jött vele Vill aki a legjobb barátja . Bírom a srácot, jól el lehel vele hülyülni.

Kb fél órája voltak itt, amikor gondoltam át megyek kicsit hozzájuk.

 Ott voltam az ajtó előtt amikor fura hangokra lettem figyelmes. Pár percet ott álltam és gondolkodtam, hogy be-e mennyek , vagy sem. A lelkiismeretem azt mondta,hogy ne mennyek be de az eszem azt, hogy igen.

 És én az eszemre hallgattam. Mikor be léptem azt láttam, hogy a bátyámnak van farka ami venne volt Vill seggében, de viszont neki is volt farka. 

-Ez nem az aminek látszik...-mondta a bátyám.

-Te hülye szerintem azt sem tudja még mi ez.

-Igazad van....

-Őő húgi tudod mi ez?!

-Most te komolyan megkérdezted?!-mondta Vill

Most miről is beszélnek?!

-Nem, de nem is érdekel.-mondtam, majd ki mentem a szobából.

Kb 5 perc múlva Nathan és Vill be jöttek a szobába, immár ruhába.

-Légyszíves ne mond el ezt senkinek, még anyuéknak is.

-Oké...-mondtam.-Ti buzik vagytok?!-szólaltam meg újra.

-Még hogy nem, tudja....-mondta a bátyám.

-Ezt honnan tudod?-kérdezte Vill-

-Hát mert mindig azzal csesztessük az egyik gyereket, mert ölelgeti mindig egy fiút....

-Ja értem. De mi biszexek vagyunk!

-He?!

-A lányokat és a fiúkat is szeressük.

-Ahha.....

-De tényleg kuss erről mindenkinek!

-Oké.....

-Akkor én mennék is..-mondta Vill.

-Oké szia!-mondtam 

-Szia te bolondos....

-Kösz!-nevettem. És ezzel ki is mentek.

Miiii????? A bátyám mind két nemhez vonzódik?! Azt hogy a fenébe lehet....

Ő a példás diák.....ezt még fel kell dolgoznom. Na de mindegy kéne valami értelmeset csinálni.....hmmm megvan elmegyek lovagolni. Még soha se voltam egyedül, de mért is ne.

Gyors fel vettem a lovagló ruhám, és ki szaladtam ahhoz a kis épülethez ahol a lovakat tartjuk. Fel raktam a lovamra a felszerelést. Egyébként a lovam, egy szürke rabtelivér és kanca, a neve pedig Jossepin. Fel ültem rá és el indultam a mező felé.

Az Emberek közöttOnde histórias criam vida. Descubra agora