Hoofdstuk 3

408 38 13
                                    

Hej hej!!

Echt sorry color het lang wachten!! Ik ben tegenwoordig wat inspiratieloos :(

Maar hier is hoofdstuk 3. :) xx

-----------------------------------

Selena P.O.V.

De deur gaat met een klap open en ik kijk op. Het is die ene jongen waar ik daarnet nog ben tegengelopen. Hij heeft donker bruine krullen en heldere groene ogen. Hij draagt een skinny jeans met een zwart T-shirt. Zijn armen staan vol tattoos en hij heeft zelfs ook een paar piercings. Een paar maanden geleden zou ik echt van hem walgen. Ik had altijd een hekel aan iemand die tattoos en/of piercings had. Maar tja ik heb nu wel zelf een aantal tattoos en eigenlijk... Die jongen met de bruine krullen is wel echt knap...

Hij komt naar binnen en komt bij de tafel naast me staan. Waar Drew dus zit. Hij maakt het gebaar dat Drew maar elders moet gaan zitten.

Drew pakt zo snel hij kan al zijn spullen en gaat ergens vooraan zitten.

De jongen met bruine krullen zet zen tas neer en gaat zitten met een zucht.

"Mr. Styles ! Dit is al de zoveelste keer dat u te laat komt !! *zucht* In de plaats van nablijven moet je pagina 56 en 57 helemaal overschrijven tegen maandag!" zegt de leraar. De jongen met bruine krullen kijkt hem met veel afschuw aan terwijl de leraar naar hem grinnikt en gaat dan weer verder met de namen te overlopen en begint dan gelijk met de les.

Pfff getallenleer.. Ik snap niet waarom we dit toch allemaal moeten kennen..

*30 minuten later*

Ik kijk verveeld voor me uit en probeer op te letten, dat dus heel moeilijk gaat want ik haat dit gewoon..

Ik kijk naar mijn horloge... Pffff nog 10 minuten....

Ik schrik wanneer ik plots een hand op men been voel. Ik kijk op en zie dat de jongen met bruine krullen grinnikt en langzaam nog wat dichterbij komt.

Ik sta verstijfd wanneer zijn lippen mijn nek raken. Ik voel hem nog wat langzamer met zijn lippen naar boven gaan. Wanneer hij bij mij oorlel is bijt hij er zachtjes in en fluisterd: " Dacht je echt dat je zo snel van me af zou zijn?"

Ik voel dat hij met zijn hand langzamer naar boven begint te gaan maar ik duw hem van me af en schuif mijn stoel wat meer naar Demi's kant.

Ik kijk hem aan en zie woede in zijn ogen. Wat is toch zijn probleem? Ik ben hier nog maar net... Ik kan toch nog niets verkeerds hebben gedaan?

"Wat? Serieus wat is jou probleem? Wat heb ik je misdaan?" Vraag ik terwijl ik (best wel) angstig naar hem kijk.

*dring!!*

Zonder dat hij antwoord pakt hij zijn boeken, stopt die in zijn tas en stormt de klas uit.

Euhm.. Okej? Waar sloeg dat op?

Ik pak rustig mijn spullen en praat nog wat met Demi. Ik heb niet zo een zin om te vertellen wat Harry net deed tijdens de les.. Kom op ik wil wel een goede indruk op haar maken. Ze is tenminste niet zo druk als Eleanor haha...

Net wanneer we het klaslokaal willen verlaten hoor ik de leraar mijn naam roepen. Ik kijk om en zie dat hij het gebaar maakt dat ik naar hem moet komen. Ik stap rustig naar hem toe. Ik kijk nog even achterom en zie dat Demi bij de deur blijft wachten. "Mevrouw Jones, ik heb ondervonden tijdens de les dat jij en Harry het wel goed met elkaar kunnen vinden..." Begint de leraar. Wacht bedoelt hij nu serieus die jongen met die bruine krullen? Ugh ik denk het wel maar hoezo denkt hij nu dat we het met elkaar zo goed kunnen vinden? :s

"Euhm.. Wel... eigenlijk niet helem-."

"En omdat je nieuw bent zal Harry je wel rondleiden door de school." De leraar pakt zijn tas en loopt de klas uit.

Ik sta even verstijfd en kijk recht voor me uit. Ik hoor Demi in de achtergrond iets zeggen maar ik versta haar niet zo goed. Ik draai me om en zie Demi me met een verwarde blik aankijken.

"Wat is er? Je lijkt wel in shok!" Zegt Demi en komt naar me toe gelopen.

-------------------------------

Zo hoofdstuk 3 zit er al op. ;)

Ik ga nog wel meer P.O.V.'s maken maar ik had dat wel wat mee in gedachten om daarmee nog eventjes te wachten... Sorry ;s

Natuurlijk zoals altijd de eerst die reageert tag ik in het volgende hoofdstuk.

Ik ga verder bij: 4 votes en 3 reacties

Laat me weten wat je er van vond. (Niet letten op mijn spellingsfouten :p)

Bye bye,

Lots of love,

Me. :) xx

My Bad Boy, And Hero (Harry Styles Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu