Hoofdstuk 4

429 42 21
                                    

Hii hier ben ik weer maar dan met hoofdstuk 4.

---------------------------------------------------------------

-----Middag-----

Selena P.O.V.

Demi heeft een aantal keren nog gevraagd wat de leraar tegen me zei maar ik heb eigenlijk echt geen zin om daarover te praten. Gelukkig is ze ook na een tijdje gestopt.

Ook nog heb ik Harry na wiskunde niet meer gezien. Ach ik vind mijn weg wel op deze school.

Ik en Demi lopen samen naar buiten en zien en eindje verder Eleanor, Danielle, Liam, Niall en Perrie samen met nog 3 andere meisjes zitten.

Ze merken ons op en Liam maakt het gebaar dat we naar hen mogen komen.... Of het kon ook zijn om duidelijker te maken dat ze daar zitten..... Ach het zal wel...

We stappen naar ze toe, terwijl Demi nog wat vage worden mompelt, ik denk dat ze wat pissig is omdat ik nog altijd niet heb verteld wat de leraar van wiskunde tegen me zei.

Demi P.O.V.

Ik ben eigenlijk een beetje pissig omdat Selena me nog altijd niet heeft verteld wat de wiskunde leraar tegen haar zei.... Ik ben eigenlijk echt nieuwsgierig wat hij tegen haar heeft gezegd want, kom op ze leek na hun gesprek wel in shok....

We komen aan bij het tafeltje waar Liam, Niall, Danielle, Perrie, Eleanor, Jade, Jesy en Leigh-Anne zitten.

Er is tussen Eleanor en Niall nog plaats voor wel zeker nog twee personen. Ik probeer onopgemerkt naast Eleanor te gaan zitten, maar dat lukt niet echt want Selena gaat daar al zitten... Ugh dan naast Niall.

Er is niks mis met Niall! Maar het is alleen dat ik zo nerveus ben wanneer hij dicht bij me is... Ik zucht en ga dan zitten.

Ik ken hem al van toen we klein waren. We zijn trouwens buren. Een paar jaar geleden ben ik verliefd op hem geworden wanneer hij me plotseling kuste. Helaas is er nooit meer gekomen... Hij zei dat hij te bang was om onze vriendschap te verpesten.... Misschien had hij een beetje gelijk maar ik heb nog steeds gevoelens voor hem....

En nog steeds probeer altijd indruk op hem te maken, zoals mijn haar blond kleuren maar hij ziet me gewoon niet staan....

Hij kwijlt altijd weg van Vanessa. Een lang blondharig meisje dat altijd tonnen van make-up draagt, veelte hoge naaldhakken en veelte korte rokjes draagt. Ugh ze is 1 van: The Mean Girls...

Ik ben wel bang dat ze gewoon Niall's hart zo makkelijk kan breken. Ze ziet trouwens alleen maar Harry staan. De leider van: The Bad Boy's.

Ik probeer Niall altijd weg te houden van Vanessa want je ziet Harry en Vanessa toch wel vaak in de gang elkaar zowat... Opeten... --'

Selena P.O.V.

Ik wilde net vragen wie die drie meisjes waren die voor me zaten maar wanneer ik weer naar voren keek waren ze plots weg.

Ach..... Ik heb echt geen zin meer om te vragen wie dat waren... Ik zou er vast niet aan uit kunnen wie wie zou zijn.

Ik pak mijn rugzak op mijn schoot en pak er een appel uit. Perrie kijkt me raar aan. "Alleen maar een appel? is dat niet wat weinig? Als je wilt mag je mijn slaatje wel." Ze pakt haar slaatje en schuift het naar mijn kant. Ik grinnik een beetje maar schuif het terug naar haar. "Bedankt maar dat hoeft echt niet. Ik eet gewoon niet zo graag maar ik ben al blij dat ik een appel eet." Nu kijkt Perrie me nog raarder aan.... Of misschien komt dat gewoon omdat ze een beetje te veel sla in haar mond heeft gepropt.

Wanneer er één of ander jongensgroepje naar buiten komt gelopen is  iedereen stil.

En daarmee bedoel ik echt iedereen!

Het zijn 3 jongens. Degene die vooraan loopt is lang en heeft bruine krullen.... Wacht dat is Harry!

Achter Harry lopen er nog 2 jongens. Eentje met zwarte kuif met een soort van goud-blond achtige sliert erin en een zwart leren jasje. Degene die naast hem loopt kan ik niet zo goed zien. Het enige dat ik zie is dat hij warrig bruin haar heeft...

"Psstt... Niet naar hun kijken..." Hoor ik Demi fluisteren. Ik draai me om en zie dat ze een beetje ongemakkelijk zit te prullen met de rits van haar jasje.

"Waarom? Wat is er?" Vraag ik. "Gewoon niet kijken.

Ik luister maar naar wat ze zegt en kijk naar de grond.

Een tijdje later hoor ik allemaal weer gelach en gepraat dus ik kijk weer op. Ik zie dat iedereen weer bezig is met wat die bezig was en zie nergens meer Harry en zijn groepje.

"Wel dat waren dus: The Bad Boy's.... Zowat iedereen is bang van hen. Eén keer contact met één van hen en ze laten je niet meer met rust." Zegt Demi.

Ik begin het vanbinnen langzaam warm te krijgen, en niet op een goeie manier. Ik ben wel HEEL even in contact gekomen met Harry maar kom op zeg, zou het zo erg zijn?

Ik maak me er verder geen zorgen over en voor dat ik het weet is de schooldag al om. Ik vind het eigenlijk wel jammer want tja ik ben liever op school dan "thuis". Pff.. En morgen is het vrijdag dus na die dag ben ik het hele weekend "thuis".

Okej misschien moet ik het niet zo negatief zien... Misschien zijn mijn weesouders wel niet thuis. Dat is natuurlijk wel een kleine kans maar het zou altijd kunnen.

Ik praat nog wat met Eleanor op weg naar huis. Wanneer Eleanor in  haar straat moet indraaien knuffel ik haar nog en zwaai nog naar haar. En loop gelijk daarna rustig verder.

Wanneer ik aankom bij het huis van mijn weesouders zie ik dat alle lichten uit zijn. Ik haal opgelucht adem. Misschien zijn ze wel niet thuis. Ik maak de deur rustig open en gooi ze dan weer dicht.

Ik doe mijn jas dan uit en net wanneer ik naar boven wil gaan voel ik plots twee handen op men heupen. Ik sla een klein gilletje en probeer me op te draaien om te zien wie het is. Helaas zonder succes. Ik zie nu op de grond allemaal lege flessen wijn, bier en sherry liggen. Ik ruik nu ook pas dat er hier een enorme alcohol lucht hangt.

Ik schrik wanneer ik allemaal kusjes in mijn nek voel en als er handen me overal aanraken. Ik voel langzaam tranen over mijn wangen rollen en na een tijd wordt alles zwart.

----------------------------------------------------------------

Zo hoofdstuk 4 zit er al weer op.

Natuurlijk zoals altijd de eerst die reageert tag ik in het volgende hoofdstuk.

Ik ga verder bij: 6 votes en 5 reacties

Laat me weten wat je er van vond. (Niet letten op mijn spellingsfouten :p)

Bye bye,

Lots of love,

Me. :) xx

My Bad Boy, And Hero (Harry Styles Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu