Pierwszy powód za który cię kochałem to twoja miłość do zwierząt.
Kochałaś zwierzęta całym sercem, czasami nawet myślałem, że bardziej ode mnie. Nie mogłaś przejść obok biednego zwierzątka bezinteresownie, nawet gdy była to zwykła biedronka lub motyl. Kochałaś całą naturę, a ja kochałem patrzeć jak zachwycasz się światem. Był to piękny widok i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś go zobaczę.
Pamiętam, że wszyscy z twojej rodziny tak bardzo lubili przyrodę. W waszym domu zawsze było przynajmniej pięć kotów i psów, nie wspominając o chomikach lub innych mniejszych stworzeniach. Nieważne jak bardzo odrażające lub niebezpieczne było, ty i tak je uwielbiałaś. Zawsze brałaś udział w akcjach charytatywnych dotyczących zwierząt. Pracowałaś także w schronisku jako wolontariuszka. Z tego co wyczytałem w twoich powodach to było tylko ze względu na mnie, ale ja w to nie wierzę. Wiem, że głównych powodem byli twoi ulubieńcy.
Tęsknię za tymi czasami wiesz? Gdy byliśmy w gimnazjum i niczym praktycznie się nie martwiliśmy, a największym i jedynym problemem były dwie lekcje matematyki z rana w poniedziałki i czwartki. Ciekawe jakby to było cofnąć się w czasie i znów być tymi radosnymi dzieciakami.
Zszedłem trochę z tematu, przepraszam ale chyba sama wiesz najlepiej jak trudno mi jest rozpisać się tylko na jeden temat.
Jest to pierwszy, zaledwie wierzchołek góry lodowej powodów za które cię kochałem.
-------------------------------------------
Witam serdecznie w drugiej części po dość dużym upływie czasu za co przepraszam. Od razu chciałabym podziękować bardzo kochanej dziewczynie, a mianowicie czearni za wykonanie okładek do obydwóch części dzięki czemu mnie uratowała. Nie chcę się tu rozpisywać bo wiem z własnego doświadczenia, że nikt nie lubi czytać długich notek więc po prostu witam ponownie i mam nadzieję, że ta część także przypadnie wam do gustu tak jak pierwsza. Miłego dnia!
CZYTASZ
10 powodów za które cię kochałem || Harry {book 2}
FanfictionKontynuacja "10 powodów za które cię kochałam || Katie", aby czytać tą część należy przeczytać także pierwszą, ponieważ są one połączone.