Het is inmiddels al weer ochtend. Ik wil zo snel mogelijk terug naar huis. Iedereen is al wakker en klaargemaakt. Mijn zusjes zijn in het park, mijn oma zit buiten en mijn moeder en Shano zijn weer klef aan het doen. Ik snap niet wat mijn moeder in hem ziet en hoogst waarschijnlijk ben ik niet de enige die dat niet snapt.
Ik mis mijn oom Ismael heel erg. Zodra ik klaar ben met douchen en wat heb gegeten zal ik hem meteen op bellen om te vragen hoe het gaat. Natuurlijk ga ik hem ook vertellen over de rare uitspraak van Shano.
20 minuten later..
Ik ben inmiddels al klaar met douchen en heb ook al wat gegeten. Mijn oma en ik hebben nog wat gekletst over gister. Ze weet niet wat ze van hem moet denken maar het is wel heel duidelijk dat mijn oma en ik hem beide niet vertrouwen.
Ik pak mijn oma haar telefoon en bel mijn oom Ismael op. Ik krijg voicemail. Hij is waarschijnlijk op het werk. Ik probeer het later op de dag wel weer.
Ik loop naar mijn moeder en groet haar beleefd. Ze groet mij blij terug en geeft mij een knuffel. Shano kijkt mij weer eens vijandig aan en lacht nep naar mij. Ik kijk hem boos aan en loop terug naar mijn oma. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en loop richting het park. Hopelijk kan ik mijn zusjes vinden.
JE LEEST
In de steek gelaten..
Phi Hư CấuWat gebeurd er als Laila weggaat en haar kinderen achter laat voor haar vriend? Komt alles nog goed of wordt alles alleen maar erger? Cover made by: @2ndstory