4.Bölüm -Opss!!-

178 8 2
                                    

Hikayemi Okuyan Herkese Çok ama Çoooook Teşekkür Ederim :)

Bu Bölümün Müziği :  G.Na - Opss

Eun Hyuk ile yürüyorduk ta ki onu görene kadar.. 

''Eun Yoon!!'' Olamaz bu Eun Yoon'du yani benim kardeşim beni burada görmemeliydi. Birden Eun Hyuk'un elini tuttum ve koşmaya başladım. Ne yapıyordum ben?? 

''Affedersiniz. Özür Dilerim!'' yoldan geçen insanlara çarpıyordum ama duramazdım. Birden durdum. Eun Hyuk yorulmuştu.

''Nereye gidiyoruz? Neden koşuyoruz? Kimden kaçıyoruz??'' nefesi sık ve kesikti. Çok yorulmuştu ama saklanmalıydık cevap vermeden elinden tekrar tutup koşmaya başladım  ama beni durdurdu.

''Cevap verir misin?''

''Eun Yoon'dan kaçıyorum''

''Eun Yoon?? O kim?''

''Benim kız kardeşim. Burdan gidelim ne olur.'' Sesim çokı çocuksu çıkmıştı. Resmen ona yalvarıyordum.

''Peki gel benim ile'' dedi. Biraz yürüdükten sonra parkın diğer giriş kapısından çıktık. Arabayı park ettiği yere gidip arabaya bindik. Eun Yoon Tam karşıdaydı. Camlar siyah olduğu için beni göremiyordu. Eun Hyuk arabayı çalıştırdı.

''Nereye gidiyoruz Eun Hyuk?''

''Benim evime.''

''Eşyalarım??''

''Arka koltukta'' Ne yaptığını anlamadım ama olsun Eun Yoon beni görmemişti sonuçta. Eve geldiğimiz de Arabadan inip yürümeye başladık. Kapıyı açtı eşyaları üst katta bir odaya koyduk.

''Acıktın mı?''

''Şey..Biraz'' gülümsedi ve mutfağa inip yemek yapmaya başladı. Mutfağın kapısından onu izlemeye başladım. ''Yemek Hazır'' diye bağırdı. şapşal burada olduğumu görmedi. O tam bir şebek yaa. Ben ne diyorum Opss!! Yoksa ben Eun Hyuk'a mı aşık oluyorum..

사랑해Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin