11. Bölüm - Yeni Birgün, Yeni Bir Hayat *.*

130 8 0
                                    

Öncelikle Arkadaşlar Yeni Bölümü Çok Çok Çok Geciktiğini Biliyorum ve Bunun İçin Özür Diliyorum. Sınavlarım Nedeniyle Yeni Bölüm Yazmaya Vakit Bulamadım ^.^

 Bu Bölümümüzün Şarkısı 더블케이 (Double K) - 놈 (Feat. Jay Park)

***Seo Hee***

Yeni bir sabaha gözlerimi açmıştım. Güneş yeni doğmuştu. Hero uyuyordu.Sanki bu hayata yabancıydım. Hero o... sanki gerçek değildi..Ama  yanımda işte. Sanki herşey rüya ve ben bu rüyada kaybolmuş her an uyanacak gibiyim.. Telefonumun alarımı çalmasıyla irkildim. Ahhh nerde şu telefon. Sonunda buldum ve kapatabildim.

+Günaydın Meleğim

-Günaydın Hero.

Hero beni öptükten sonra sımsıkı sarıldı her sabah yaptığı gibi. Aynanın karşısına geçtim ve kendime bakmaya başladım. Karnım... Hergeçen gün daha fazla büyüyor ve ailem her yerde beni halen arıyordu. Biliyorum evlenmeden burada dHero ile yaşamam yanlış. Heronun yanına gidip yatağın kenarına oturdum.

-Hero....

+umm efendim prensesim??

-Biz... ne zaman evleneceğiz?

+ummm... Ne zaman istersen hayatım.

- Karnım büyüyor, ailem beni her yerde arıyor onlar bizi bulmadan evlenmeliyiz Hero...

+Peki...

Yataktan kalktım. Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladım. Hero ile yemeğimi yedim. Onun ile yemek yemek bu çok güzel. Keşke o ve ben sonsuza kadar yaşasak... Bunları düşünürken gözümden bir damla yaş düştü tabağıma. O sırada kapı çaldı. Gözyaşlarımı Hero görmeden sildim ve kalkıp kapıyı açtım.

+Ablaaaaa!...

-Eun Yoon.. Burada ne işin var??

+Her yerde seni aradım neredeydin bunca zaman?? İyi misin ?

-İyiyim içeri gel Hero'da içeride..

+Ablaaa...

-İçeri gel hadi

+Ablaa unuttun mu Hero öldü...

-Hayırrr!!! Hayırr!! O içeride benimle bilmiyorsun sen !!

Bunları söylerken ağlıyordum. Hero ölmemişti. Ölemezdi....

+Ablaaa Hero 2 ay önce trafik kazasında öldü. Biliyorum bunu kabullenmen çok zor ama bebeğin için karnındaki Hero ile  senin bebeğin için sakin olmalısın. Hadi gel evimize gidelim.

-Herooooooooooooooo....

O... ölmüştü evet ama bunu kabullenemem... 

***Eun Hyuk ****

Olayın aslı şuydu. Hero ile Seo Hee 1 yıl önce tanışmışlardı. Hero, Seo Hee ile evlenmeye  giderken Hero trafik kazası geçirip ölmüştü. Kazada Seo Hee'ye birşey olmamıştı çünkü Hero, Seo Hee'yi kurtarmak için onun üstüne kapanmış ve bütün bel kemikleri kırılmıştı.Sol omzundan göğüsüne kadar uzanan bir kesik vardı ve sol elinden 2 parmağı kopmuştu.Seo Hee Hero öldüğünden beri onun yaşadığını düşünüyordu. Uzun zamandır yaşadığı hayaller kurduğu ev Hero ölmeden önce Hero ile yaşadığı evdi. Seo Hee aslında anılarını tekrar yaşıyordu. O gün orada Hero öldüğünde Seo Hee'nin ve bebeğinin yaşaması için öldü. Biz kazanın olduğu yere gittiğimizde Hero halen hayattaydı. Kolundaki saat kırılmıştı ve dakikalar durmuştu. Kaza tam saat 14:42'de olmuştu biz oraya gittiğimizde saat 14:52 idi. Bizi Seo Hee aramıştı. Hero ölmden bana sadecetek birşey söylemişti. ''Bebeğime ve Prensesime iyi bak, onlar sana emanet'' Sonra ise Seo Hee'ye bakıp''사랑해 (Seni Seviyorum)  deyip gözlerini sonsuzluğa kapatmıştı...

Umarım Yeni bölümü beğenirsiniz ^.^ Vote ve yorumlarınızı bekliyorum Hikaye final yapmayacak daha yazmayı düşünüyorum merak etmeyin :D Sizi Seviyorum <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

사랑해Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin