7.Bölüm

157 11 0
                                    

+Eun Hyuk..

-Hadi gidiyoruz.

+Nereye?

-Seo Hee sen benim sevdiğimsin benimle geleceksin!!

+Ben...gelemem...

-Nedenmiş o?? Hero'dan mı korkuyorsun?

+Hayır.. ama ben Hero'yu seviyorum ve onunla evleneceğim Eun Hyuk Özür dilerim...

-Şaka bu değil mi???

--Hayır Eun Hyuk duydun Seo Hee'yi hadi git..

Eun Hyk sinirli bir şekilde arabasına binip gitti. Bizde içeri girdik. Hero gülüyordu.

+Ne oldu?

-Benimle mi evleneceksin? ben daha teklif bile etmedim dedi ve gülmeye devam etti.

+Evet kocacağım.

-Peki kadınım dedi ve bana sarıldı. Bundan sonra ne olacak bilmesem de bir kere evleneceğim sözü çıktı ağzımdan off ne yaptım ben. Hero telefonla konuşurken onu dinlemeye başladım. Düğün planları yapıyordu gerçekten evlenecektik sanırsam Aman Tanrım !! Evlenecektim. 

 Salona gidip bir süre oturduktan sonra saatte baktım. Saat 01:23 ve ben halen uyumamıştım. Odama çıkıp pardon Hero ile benim odama çıkıp üstümü değiştirdim ve yatağa uzandım. Gözlerimi kapattım. 

Kapının çalmasıyla uyandım. Üstüme Sabahlığımı giyip aşağıya inip kapıyı açtım. Hero uyuyordu. Kapıyı açtım. Kargo gelmişti.

+Bayan Kim Seo Hee siz misiniz?

-Evet 

+Bu sizin efendim. Şurayı imzalar mısınız?

-Peki dedim ve adamın elindeki kutuyu aldım. İmzayı atıp kapıyı kapattım. Salonda ki koltuğa oturup kutuyu açtım. Aman tanrım bu bir gelinlik.

+Aaaaaaaa......Hero!!! diye bağırdım. Hero hızlıca merdivenlerden inip yanıma geldi.

-Seo Hee iyi misn aşkım ? Ne oldu?

+İyiyim Hero Teşekkür Etmek için çağırdım seni

-Ne için?

+Gelinik...

-Ne kadar çabuk gelmiş dedi ve güldü. Gelinliğin altında ki kağıdı alıp okumaya başladım :

'' Merhaba Benim Meleğim,

Ben Hero, Aşkın :) Seni Çok Seviyorum Güzelim. Biliyorum İlk Başta Canını Çok Yaktım. Senden Uzak Durmaya Çalıştım Ama Beni Hep Kendine Çektin. Farkında Olmasam da Ben Sana Aşıktım. Seni Kalbimde Yeşertmişim Aşkım. Şimdi Senden Birşey İsteyeceğim Benim Olur musun? Hatunum, Kadınım, Eşim, Karıcığım, Hayatım, Hayat Arkadaşım, Bebeğimizin Annesi Olur musun?? <3'' 

Bunları Okuduktan sonra mutluluktan ağlamaya başladım. Hero'nun boynuna sarılıp Evet dedim. Hero ise ''bebeğimize dikkat et aşkım'' dedi ve güldü..

사랑해Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin