Zrození zla- 1.část

62 5 4
                                    

O pět let dříve

Právě jsem u mé kamarádky na návštěvě.Jmenuje se Julie je s ní strašná sranda.Rozhodly jsme se,že si budeme hrát s panenkami.„Hele tohle je Terezka je úplně nová"promluvila na mně Julie.„To je super můžeme už hrát?" „Jasně.Napadlo mně,že Terezka bude královna a ty budeš hrát zlého draka" Chvilku jsem přemýšlela,ale potom jsem kývla na náznak souhlasu.

O hodinu později

  „ Julinko Amy už musí domů pojďte dolů!"volala nás maminka Julči.„ Mami ještě ne"odporovala Julie.„ Neodporuj a dělej!" „ Ne!"  Naštvala se a dupla na panenku ležíc na zemi.Kéž by jí to ta panenka mohla vrátit pomyslela jsem si.Hned jak jsem si promítla tuto myšlenku v hlavě,tak jsem se cítila divně jakoby se zastavil čas.Najednou se panenka sama od sebe zvedla.Její oči se pomalinku měnili z jasně modré na rudě červenou a vlasy se ji rovnali do strany.Potom se zvětšila byla hrozně vysoká.„ Julie,ale teď už vážně. Amy musí domů".Rychle jsem seběhla schody dolů a Julie byla hned za mnou.Rozloučila jsem se s Julii a šla se svojí maminkou domů.

Z pohledu Julie

„  Julinko máš napuštěnou vanu!" volá na mě mamka.Doběhla jsem do koupelny,špinavé oblečení jsem dala do koše na prádlo a vlezla jsem do vany.Mamka mi umyla vlasy.Po koupeli jsem se oblékla do pyžama a šla na večeři.Mamka mi nachystala kousky ovoce a zeleniny.Nachystala by jsem si je sama,ale já na nůž sahat nesmím.Po večeři jsem si vyčistila zuby a šla spát.

Ráno

Probudila jsem se a všimla jsem si,že mám pořezané ruce a nohy.Nějak jsem to neřešila.Zvedla jsem se a šla na snídani.Po snídani jsem si šla vyčistit zuby.Vešla jsem do koupelny a na zrcadle bylo napsáno: Budeš litovat,že si mě rozbila.„Adame to je fakt pitomá sranda!" zakřičela jsem na svého bratra.„A co jako?" odpověděl mi.No tak fajn pokud mi nelže a nebyl to on tak kdo tedy.Šla jsem do pokoje a na stole ležel nějaký papír a na něm napsáno: Koukám,že přemýšlíš.Přemýšlíš kdo napsal ten nápis na zrcadlo a kdo ti pořezal ruce viď? Byla jsem to já Terezka...

  

Sem tu s novou story.Doufám,že se první kapitola líbila a pokud ano tak jsem moc ráda. Komentujte hvězdičkujte vše potěší.

Evil toysKde žijí příběhy. Začni objevovat