1.oběť:Sophie Stell- 4 část

39 3 0
                                    

Ahoj jmenuji se Sophie Stell.Je mi 10 let.Ráda jezdím na koni a sledují různá videa na youtube.

S tátou a mím starším bratrem Rayenem žijí v L.A.Mamka s námi nebydlí,protože táta zjistil,že je šlapka a alkoholička,Tak se s ní táta rozvedl.

Dnes jedu za Nensy (moje kobyla)
hrozně moc se těším.Táta mi připravil oblečení do kterého se právě oblekám.Když jsem oblečená sedám ke stolu a snídám.Po snídani si čistím zuby a sedám do auta.Přijela jsem a hned jdu dát Nensy mrkvičku.Dnes ji jdu dát do stáje seno a jdu na vyjížďku.Po vyjížďce jdu zpět do auta a jedeme domů.Jsme uprostřed strašné zácpi.A táta mi dává do ruky krabičku od Iphone 7.,,Říkal jsem si,že jsi velká holka a zasloužíš si už mít vlastní mobil. Jsme doma a já nemám náladu na nic jiného než na koukání videí.,,Proč si se mnou nehraješ?"ozvalo jsme tenkým a šeptavím hláskem.,,K-k-kdo jsi!?" Zeptala jsem se vystrašeně.Najednou se zvedla červená fixa ležíc na stole a na zdi se objevil nápis Terezka.Už jsem měla fakt strach tak jsem se otočila a chtěla jít za tátou.Najednou jsem cítila něco ostrého na zádech.Mé bílé tričko se rychle bavilo na červené.Po chvilce úkrutné bolesti jsem Omdlela.

10 letá dívenka jménem Sophie Stell byla 25.7 v 6:30 a.m nalezená ve svém pokoji mrtvá.Měla do zad krutě vyrit nápis Terezka.Pachatel zatím nenalezen

Evil toysKde žijí příběhy. Začni objevovat