6 Iulie 2018
"Draga Jurnalule,
Credeam când o sa ma trezesc tot coșmarul asta îngrozitor o sa se spulbere in o mie de bucatele de inima frântă , dar nu ,el este pe cât se poate de real.
Toată veselia asta ma face sa înnebunesc , păsărelele cântând vesele la geamul meu , râsetele parinților mei , cardul de copii care se joaca in fata casei mele. De ce nu pot fii si eu fericita ? De ce Harry ? De ce mi-ai făcut acest lucru mizerabil ? De ce nu mi-ai spus ca iubești pe altcineva ? De ce m-ai lăsat să-mi fac iluzii ? Acestea sunt unele din miile din întrebări la care sigur nu o sa răspunzi pentru ca esti doar un egoist care se gândește la sine!...." Lacrimile imi curgeau navala peste obrajii mei fini ca de catifea , Tristețea si nervozitatea ma mâncau pe interior ,simteam cum viața se scurge încetul cu încetul din mine , nu mai aveam nici un scop in viață , decât sa stau întinsa pe un pat așteptând ca el sa apăra să-mi spună ca e o iluzie prosteasca de a mea , dar stiu ca acest lucru nu se va întâmpla niciodată.
Mi-am pus pixul încet jos , jurnalul mi l-am aruncat in abisul negru de lacrimi si durere , dar ceilalți o numesc camera mea.
Am ales niște haine , am luat un prosop si mi-am croit drumul spre baie. Am zis sa fac un dus ca sa ma detașez puțin de aceste sentimente oribile.
Mi-am dat jos bucatile de material ce imi acopereau corpul firav , am dat drumul la apa fierbinte si am intrat in cabina de dus , imediat gândurile mele plecând pe alte drumuri , apa calda relaxându-mi fiecare particula din corp , ma simteam ca in rai. Dar acest moment plăcut S-a evaporat când mama imi spusese ca Harry a venit să-mi vorbească , starea groaznica revenise , momentele din aceea zii derulându-se in capul meu ca un film fără sfârșit , lacrimile cadeau fără încetare , totul revenise la iadul din sufletul meu.
Am luat halatul cu mâinile tremurând punându-l încet pe mine , imi luasem șlapii si ma îndreptam spre drumul care ducea la cauza durerii mele.
Acum coboram scările nescotand nici un sunet doar scântele mele se mai auzeau in gol , ajunsesem in living unde l-am văzut pe el , stand pe Canapeaua ponosita uitându-se in gol parca absorbit in propriile gânduri.
-Ce dorești? Am spus eu rupând liniștea dintre noi.
-Milady ! A exclamat el încet ridicându-se in picioare si privindu-ma cu acei ochi triști , nu puteam sa ma uit la el , nu puteam , ma intimida pur si simplu.
-Deci ce vrei? Am spus eu sec jucându-ma cu unghiile mele.
A făcut un pas ma aproape de mine.
-Imi pare rău ,Milady....To be continued....
CITEȘTI
Doi străini îndrăgostiți (H.S)
RomanceDoua suflete opuse se întâlnesc din întâmplare si arta Creează între ei o legătura indestructibilă. Viața ei , o graficiana pasionata si a lui un fotograf care captează Frumusețea impresionata a naturii , între ei doi se Creează o lume magica.