6 Iulie 2018
Fluturii mititei zburau prin stomacul meu , picioarele mele s-au făcut ca de gelatina , roșeața din obraji nu a întârziat sa apară.
Am închis ușa dupa plecarea lui , cu viteza luminii am fugit repede in camera mea începând sa ma pregătesc pentru întâlnire ; mi-am aplicat un machiaj simplu dar in același timp si elegant ; am luat o rochie neagră cu niște pisici pe ea , învelindu-mi corpul firav cu ea ; m-am încălțat cu niște tocuri negre , dar era bine ca aveau toc mic , nu prea știam sa merg pe tocuri.
Dupa ce am terminat să-mi înfrumusețez corpul , mi-am îndreptat privirea spre ceasul ce indica ora 19:00 , imediat auzind un mic ciocănit in ușă , știam ca era el asa ca am fugit spre ușă încercând sa nu-mi sparg capul.
Înainte sa ii deschid , am verificat dacă arat cât de cât okay in oglinda de lângă ușă , arătam foarte bine , nu puteam sa neg acest lucru , sper Ca lui sa ii placa.
Cu mâna tremurândă am pus mâna pe clanța , imi luasem inima in Dinți si i-am deschis numai decât. Arată splendid , rar mai vezi asa zeu al frumuseții cu proprii ochi , dar am fost trezita din visare când a început sa rostească primele cuvinte ,puteai sa-l Asculți ore in șir fara sa te plictisești.
-Wow , Milady , arați splendid in aceasta seara !
-Tu esti zeul frumuseții in persoana ! Am spus mușcându-mi buza de jos din cauza rușinii care imi învăluia inima.
-Tocmai ai flirtat cu mine ? Spuse formând un zâmbet ușor pervers.
-Haide sa mergem , ce spui ? Am schimbat eu subiectul repede ieșind înainte lui din casa.
-Cum spui tu , a zis chicotind ușor si ieșind dupa mine conducându-ma la mașina , deschizându-mi ca un gentleman ușa , eu intrând imediat si el dupa mine.
Tot drumul a fost liniștit , nimeni nu a scos nici un sunet , doar sunetul motorului nervos suna pe fundal.
Prin geam puteam vedea un deal plin cu flori multicolore , intre ele era așezată o pătura in jurul ei erau lumânări si mâncare pusă pe ea.
Dupa ce-am ieșit din mașină , in fata ochilor mei am văzut niște licurici drăguți mici semănând ca o ploaie de pulberi de aur ,arată prea perfect.
M-am pus cu grijă pe pătura , el urmându-ma , din spate a scos un buchet cu trandafiri negrii si albi.
-Doamne , Harry! Arată superb , chiar nu trebuia am spus luând cu grija buchetul din mâinile lui mari.
-Pentru o fata asa frumoasa , as face orice a zis si zambindu-mi larg.
I-am zâmbit înapoi ,punându-ma înapoi si el scoțând mâncare începând sa mâncam.
*Dupa intalnire*
-A fost ceea mai perfecta întâlnire! Am exclamat fericita când am ajuns in fata ușii mele.
-Cu tine prin preajma normal ca a fost , a spus prinzandu-mi mâna intra lui apropiindu-se puțin de mine.
Ma rosisem imediat mușcându-mi din nou buza de jos.
-Cred C-ca a-ar trebuii-i sa plec ma balbaisem eu când S-a apropiat mai tare de mine.
-Nu înainte să-ți dau un sărut de noapte buna spuse aceasta lipsindu-si buzele de ale mele , eu acceptandu-i Sărutul , buzele noastre mișcându-se intru ritm încet si dulce.
-Ne mai vedem , noapte buna Milady ! Spuse dezlipindu-se din sărut si dându-mi un sărut scurt plecând repede.
Eu am plecat in casa încă socata de gestul lui trantindu-ma in pat si gândindu-ma toată noaptea la el , la sărut , la tot ce S-a întâmplat astăzi.
CITEȘTI
Doi străini îndrăgostiți (H.S)
RomanceDoua suflete opuse se întâlnesc din întâmplare si arta Creează între ei o legătura indestructibilă. Viața ei , o graficiana pasionata si a lui un fotograf care captează Frumusețea impresionata a naturii , între ei doi se Creează o lume magica.