"Imi pare rau ,Milady" PARTEA II

27 5 0
                                    

6 Iulie 2018
-Imi pare rău ,Milady spuse el ușor răgușit si vocea tremurândă , șiroaiele de lacrimi ii curgeau pe obrajii roșii acum.
-Nu mi-ai spus ca iubești alta fata ! M-ai mințit ! Si acum mai ai si tupeul sa vii sa îți ceri scuze dupa tot ce ai făcut ! Esti patetic Harry ! I-am țipat eu in fata fără mila dar am regretat imediat decizia făcută.
-Dar nu am făcut nimic ! Acea femeie nu înseamnă nimic pentru mine , e doar un critic de fotografie care mi-a cerut sa ii dau niște fotografii pentru revista ei !
-Si de ce ar trebuii sa te cred ?! Dacă ma minți din nou? Tu crezi ca îți mai înghit minciunile neroade , Styles?!
-Dar nu mint ! Dacă vrei îți arat si contractul care l-am semnat....
-Cu toți știm ca poate ai falsificat acel contract ! Nu mai ma duci de nas , nu sunt proasta ta , nu ai dreptul sa îți bați joc de mine in acest hal ! Am spus împungându-mi degetul in bustul lui tare.
-Dar nu imi bat joc de tine ! Ridicase el tonul , pentru ca eu....uite...eu.....eu te iubesc ,okay ?! A spus aproape fara vlagă in glas.
-Ne cunoaștem doar de 5 zile! Nu ai cum sa ma iubești , cum nici eu nu te iubesc si nu te voi iubi niciodată , străinule ! Am țipat eu nervoasa , nu știam ce spun , ce gândesc , creierul meu a acționat fără vreo avertizare , ma doare inima ca i-am spus ca nu-l iubesc , il ador , il admir , il iubesc , sunt atâtea cuvinte prin care mi-as putea exprima iubirea fata de el , sunt o tâmpită , asta sunt.
-Bine , cum spui tu , Milady , o sa plec din viața ta , fara sa te mai deranjez , o zii buna! A spus îndreptându-se spre ușă nervos.
-Nu , Harry , stai , nu am vorbit serios! Am spus prinzandu-l cu delicatețe de mâna , nu voiam sa mai fac încă o boacănă , nu voiam să-l văd cum suferă din cauza mea , nu merita asta , e un suflet atât de curat , nu trebuie sa fie pătat cu suferința mea.
A expir zgomotos întorcându-se încet la mine , imi pare rău ca am țipat , eu.... A vrut el sa spună dar a fost întrerup de vorbele mele.
-E okay , si mie imi pare rău ca m-am purtat urat cu tine , am spus ce am spus fara sa gândesc.
Mi-a zâmbit cald arătându-si gropițele mari si drăgălașe , nimeni nu ii putea rezista lui , fie ca oi fii fata , bătrânica , copil , nu ii poți rezista , arată asa puternic si intimidant dar de fapt e un dulce si un inocent prietenos , marele meu uriaș prietenos.
-Deci Milady , ca să-mi cer scuze mai bine , ai vrea sa mergi deseară cu mine...la o întâlnire ? A spus gesticuland ușor cu mâinile inrosindu-se numai decât.
-Mi-ar face cea mai mare plăcere ! Am spus zâmbindu-i timid.
-Perfect , o sa fiu aici la 19:00 ca sa te iau , ne vedem , pa Milady! A spus oferindu-mi un sărut scurt pe obraz ieșind pe ușă in viteza.
Fluturii mititei zburau prin stomacul meu , picioarele mele s-au făcut ca de gelatina , roșeața din obraji nu a întârziat sa apăra....

To be continued....

Doi străini îndrăgostiți (H.S) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum