1

11.4K 555 82
                                    

Twingkle twingkle little star~

Aku: "Huh! Sapa set lagu alarm ni hah?! Hishh ni mesti kerja oppa2 aku semua"

Aku keluar dari bilik aku dan terus menuju ke meja makan. Al maklum lah perut aku ni dah buat party besar besaran kat dalam. Seperti biasa aku akan tengok adengan2 yang yang kecoh seperti kelab dangdut free yela aku kena hadap dengan habang2 aku yang swag, suka pink, kelakor, suka rosakkan harta benda pusaka nenek moyang kitorang, pelik bak alien dari plenet zuhal dan sebagai nya. Huh aku dah biasa weh. Mak bapak aku? Dah lama meninggal sebab terlibat dalam nahas jalan raya so tinggal la aku dengan 7 namja a.k.a habang2 aku. Tak heran lah perangai aku ni macam namja sikit.

Jungkook: "Oi! Ni spender kook la!"

Jimin: "Tak la! Ni spender hyung! Tak nampak ke ada kartun ironman kat situ"

Jungkook: "Eh kook pun ada spender kartun ironman so this is my spender!"

Jin: "Hoi2! Apa bising2 ni?!"

Jungkook: "Jimin hyung ni hah suka curi spender kook"

Jimin: "Ni spender hyung la!"

Jungkook: "No!"

Jin: "Dah3! Nanti kita gi mall beli yang baru pastu letak nama korang satu2."

Jimin&Jungkook: "Yela"

Haih tak habis2 dengan spender. Dah berjuta dah duit jin oppa melabur kat mall tu semata mata nak beli spender diorang. Apolah nasib kesian jin oppa.

Aku: "Hohoi morning oppa2 ku sekalian!"

Semua: "Morning!"

Jin: "Hani adik ku tersayang meh makan oppa ada buat sup kepala itik ni"

Aku: "-_-"

Jin: "Hehe tak la oppa buat nasi goreng kimchi"

Aku: "Hrmmm patut la aroma nasi goreng kimchi tu berlegar legar di hidung hani"

Jin: *Senyum* "Oi korang taknak makan ke"

Semua: "Nak!!" *duduk di meja makan*

Taehyung: *Curi ayam goreng hani*

Aku: "Wui! Ayam goreng aku tu!!"

Jimin: *Minum air hani*

Aku: "Wui! Air aku tu!"

Jungkook: *Makan nasi goreng di pinggan hani*

Eh diorang ni!!! Apasal diorang nak kena tibai makanan and air aku haihh bertenang hani bertenang~

Yoongi: "Korang ni!! Dah macam cipanzi tak makan setahun tau tak. Sampai nak tibai c hani punya makanan."

Jungkook: "Alo biarler nak bermanja dengan maknae... kan hani kan!" *Siku pinggang hani*

Aku: "Mana2 jer lah"

Aku? Pasrah jer. Nak buat macam mana lagi kan takkan nak karate diorang satu2. Lagi pun abang aku juga. Tanpa diorang aku rasa sunyi. Diorang jerla penghibur aku hari2 walaupun kadang2 annoying. Actually (amboi specking nmpok) di antara ketujuh tujuh abang aku ni, salah satu daripada diorang bukan anak kandung. Sebelum eomma aku meninggal, eomma ada berpesan kepada kami berlapan. Dia cakap salah satu daripada kitorang adalah anak angkat. So kami semua tertanya tanya. Tak. Bukan aku sebab eomma cakap lelaki. Misi aku sekarang nak cari sapa sebenar nya anak angkat dalam keluarga ni. Haihhh saspek aku pertama? Ntah la mungkin jin oppa kut. Ntahlah kenapa aku saspek dia. Naluri weh.

Jin: "Hani wui! Hani!"

Aku: "Hrm yer?"

Jin: "Apasal termenung ni? Dah habis makan kan letak piring tu kat singki nanti oppa yang basuh"

Saeng생 || BTSWhere stories live. Discover now