6.5K 487 113
                                    

[Bilik Namjoon]

Semua kecuali Namjoon: *Buka pintu*

Setelah kejadian bunyi ntah apa2 tu. Kami semua pun menuju ke bilik namjoon oppa. Mana tak nya bilik dia jer berbunyi macam tu. Kami semua datang dengan pelbagai cara. Yoongi oppa dengan bantal nyer sebab dia baru bangun, Jin oppa dengan senduk masak dia, Hoseok oppa dengan baju menari ketat nak mampos dia, aku dengan maknae line tapi taehyung oppa ntah kenapa dia bawa sekali botol truth or dare tu. Kami semua serentak membuka pintu bilik namjoon oppa. Takut2 dia terjun dari tingkat dua ke gara2 di rasuk syaiton. Mana kita tau kan.

Aku: "Apa dah terjadi ni?!"

Yoongi: "Bising nya! Sampai aku tak boleh tidur tau tak"

Jin: "Apa dah jadi ni namjoon?"

Yang lain: *Blur*

Namjoon: "Heheheh pintu almari aku erm tercabut pastu terhempas kena meja belajar aku pastu barang2 atas meja aku semua rosak and... pecah"

Semua kecuali namjoon: "-_-"

What?! Haih abang aku sorang ni. Semua yang menyaksi kan kejadian gempa bumi di bilik namjoon oppa dah tepuk dahi. Namjoon oppa. Sapa tak kenal dia la raja mengasi rosak barang. Yoongi oppa jer yang selalu jadi hero kalau ada scene macam ni sebab dia pandai baiki barang. Semua dah keluar dari bilik namjoon oppa kecuali yoongi oppa sebab dia nak baiki pintu almari namjoonie oppa. Redho jer la. Semua dah keluar dari bilik namjoon oppa pastu buat hal masing2.

Taehyung: "Nak main lagi tak?"

Jimin: "Ala game lain ler"

Jungkook: "Jengga! Kita main jengga jom!"

Jimin: "Eh best gak tu"

Aku: "Hani malas! Hani nak gi bilik k chau" *blah*

Huh daripada aku main permainan kanak kanak ribena diorang tu baik aku on wicet ke instagram ke, wasap ke lagi best.

[Bilik Hani]

Aku: "Ok so mari kita stalk orang"

Aku pun membuka handphone samsung kesayangan aku tu. Dah 3 tahun aku pelihara phone tu hehehe al maklum la tu hadiah dari habang2 kesayangan aku waktu aku harijadi. Iphone? Sorry tak minat. Mahal gilos alih2 rosak gak macam telefon cam itik yang lain.

TRET TRET~

Baru jer aku hidup kan data aku dah banyak notification adeh alih2 aku buka wattpad gak. Malas nak layan diorang semua. Hey hello ni cuti sekolah k. Time to baca ff. Hek hek hek. Oleh kerana aku dah tak tahan dengan bunyi notification aku, apa lagi online jer la tengok gosip apa harini diorang semua nak bincangkan sapa lagi ... kawan2 tenuk aku la lagipun aku kan dah cakap nak stalk orang.

Baby_LoveU:
Hey monyet

HoneyBee_:
Kau nak apa hah? Tenuk

Baby_LoveU:
Bosan ler tu lah aku chat kau

HoneyBee_:
Bosan? Pegi lah jalan2

Baby_LoveU:
Malas....

HoneyBee_:
Lantak engkau la

Baby_LoveU:
Esok geng2 kita pegi makan2 kat pizza... nak ikut?

HoneyBee_:
Hmm tengok la

Baby_LoveU:
Datang lor aish kau ni!!!

HoneyBee_:
Jangan nak paksa2 aku ek... aku lempang kau kang

Baby_LoveU:
Park Hani!!!!

HoneyBee_:
Apa dia.... hong jisoo?

HoneyBee_ Offline

Saeng생 || BTSWhere stories live. Discover now