1

752 24 1
                                    

  "Já jsem troubil jak blázen," stěžuje si policajtům řidič nabouraného vozu, "ale ta tramvaj neuhla a neuhla!"  

Bohatý africký syn vládců jedné africké země, který studuje v Čechách na univerzitě, píše domů rodičům: "Je mi tu dobře, cesta do školy mi ubíhá, koupil jsem si auto, učitelé jezdí autobusem..."

Za pár dní obdrží od rodičů dopis s přiloženým šekem na pět milionů korun a se vzkazem: "Nedělej rodině ostudu a kup si taky autobus!"


Zasněženou Arktidou putují dva polární cestovatelé. Najednou v dálce uvidí rozzuřeného ledního medvěda. Medvěd je také hned uvidí a rozběhne se k nim.

Jeden z cestovatelů rychle ze sebe shodí batoh, kožich, vytáhne tenisky a začne si je zuřivě obouvat.

Ten druhý mu říká: "Na co ti jsou tenisky? Vždyť i tak v nich nemůžeš utíkat rychleji jak on."

Ten první mu odpoví: "Netřeba. Mně stačí, když budu utíkat rychleji jak ty."



"Stávka železničářů přinesla určité klady."

"A jaké?"

"Zrychlila se silniční doprava, protože auta nemusela čekat u závor."


Hoteliér povídá hostovi:

"Jestli mně neprokážete, že je to vaše žena, nemohu vás ubytovat spolu v jednom pokoji."

Host:

"A když se vám podaří dokázat, že to není moje žena, budu vám vděčný do nejdelší smrti."


čus u dalších vtipů!!!

Nej vtipyKde žijí příběhy. Začni objevovat