6

191 8 0
                                    

Baví se dva Skoti:

"Hrozně rád bych ti nabídl skleničku whisky, ale hrozně se bojím."

"A čeho?"

"Že si jí vezmeš."

Jsou věty, které se lidojedům neříkají.

Například: "Potřebuji se dostat do formy."

  „Platil jste za toho psa?" ptá se revizor pasažéra v autobuse."Ne. Zdědil jsem ho po babičce."  

  Příští stanice – Muzeum. Prosíme, nadechněte se.  

  Zákazník si objednává u pultu:"Dva párky, prosím."Hlas z řady:"Hraješ si na velkého pána, co?""A šestnáct příborů, prosím."  

  Ptá se farář kovboje:"Johne, označil si včera všechny zvířata, jak jsem ti předevčírem přikázal?""Označil.""A měl si s tím hodně práce?""S dobytkem ani ne, ale s těmi včelami to bylo strašné."  

  Co má Somálec po obědě?..Hlad.  

  „Proč jsi nervózní?""Protože chytám ryby.""Ale já jsem slyšela, že to uspokojuje.""To ano, ale ne bez rybářského lístku."  

  Správný Skot nikdy nepošle župan do čistírny, aniž by nejdřív do každé kapsy nedal alespoň jednu ponožku.  

  Jak rozeznáte Somálce od kostry?..Kostry nemluví...  

  „Kde jsi strávil posledního Silvestra?""Ani nevím. Byla tma."  

  Proč nesmí Somálci do parku?..Protože se tam chovají živelně a hromadně se vozí na psech.  

  Leží bezdomovec na lavičce a spí. Po chvíli ho probudí žena klepající mu na rameno a ptá se: „Nevíte, kolik je hodin?""Ne!" odsekne bezdomovec a znovu usne. Znovu ho probudí zaklepání na rameno a jakýsi muž se ho ptá: „Nevíte, kolik je hodin?"Znovu odsekne, že neví a usne, po chvíli ho ale probudí dalších šest lidí a tak se naštve, vezme papír a napíše: „Nevím, kolik je hodin." Jde kolem policista, znovu ho vzbudí a povídá: „Je jedenáct třicet pane..."  

  Známý zpěvák zakopne a padá ze schodů. Všimne si toho máma se synem a povídá mu:"Rychle si něco přej, padá hvězda."  

  „Proč jste při lovu vystřelil na svého kolegu?" „Pokládal jsem ho za srnu." „A kdy jste zjistil svůj omyl?" „Když srna vystřelila na mě."  

  Soudce se ptá obžalovaného: Pane obžalovaný, odehrálo se vloupání tak, jak ho popsala obžaloba?""Ne, ale musím říct, že jejich metoda vůbec není k zahození."  

  Soutěží Američané a Rusové, kdo má rychlejší ponorky. No a samozřejmě to vyhráli pokrokoví Rusové. Později se kapitán americké ponorky ptá kapitána té ruské: „Proč ta vaše ponorka pluje pořád nahoru dolů nahoru dolů?" A Rus odpovídá: „To víte, ti naši veslaři se musí taky občas nadechnout."  

Nej vtipyKde žijí příběhy. Začni objevovat