2

474 15 6
                                    

Policajt chytá ryby a chytne železnou rybku: „Já jsem jenom železná. Když mě hodíš zpět, splním Ti jedno přání." Polda ji hodí do vody a nic. „Tak si něco přej!" „Ale já nic nechci," ošívá se on."Včera mi zvedli plat, auto a byt mám.." „A co takhle být Hrdina Sovětského svazu?" „No to by šlo, to beru!" Rybka sebou dvakrát mrskne a policajt stojí v příkopě, v každé ruce granát a proti němu tři německé tanky! 

Přijde jednou jedna holka na návštěvu ke kámošce a jak tak popíjejí kafe, přijde do obýváku černá kočka a říká:

"Neviděly jste tady někde dnešní noviny?"

Holka zmateně kouká, ale její kámoška ji uklidňuje:

"Nenech se zmást, ona si akorát prohlíží obrázky."

  Povídá had škrtič manželce:"Jestli mě necháš, tak se uškrtím."  

  Tři myšáci popíjejí v baru a chvástají se, kdo je odvážnější:První: „Já, když najdu nějakou nalíčenou pastičku, tak vzpírám předními nožkami pružinu jako ve fitnessu." Druhý: „To nic není. Já sbírám jed na myši, roztluču ho na prášek a pak si to píchám do žíly."Třetí myšák dopije sklenku a říká: „Už mě ty vaše báchorky nebaví. Jdu domů otravovat kočku."  

  Letí vrána po lese: „Krá, krá", najednou narazí do stromu, padne na záda a chvíli leží omráčená, pak se zvedne: „Pi, pi, Kuku, kuku, Huuuuuu, kurnik jak to bylo?"  

Jde zajíc a uvidí, jak medvěd leze na strom.

"Medvěde, proč lezeš na ten strom?"

"Jdu na jablka."

"Ty jseš ale pitomej, vždyť to je bříza."

"To nevadí, já mám jablka s sebou."


čus u dalších vtipů!!!

Nej vtipyKde žijí příběhy. Začni objevovat