3

332 14 1
                                    

  Dívají se dva chlapi na televizi na zápas české fotbalové reprezentace a jeden říká druhému: Tak na tohle se dívat nebudu. Dáš si panáka?  

  „Pane strážníku," upozorňuje chodec, „máte jednu ponožku zelenou a druhou červenou.""To je zajímavé," zamyslí se policista, „ještě jeden zrovna takový pár mám doma."  

  Policajt si koupí vázu a přinese si ji do služebny a položí ji na stůl obráceně. Přijde kolega a ptá se: „Co to máš?" „No přece vázu!" Kolega se podívá a říká: „No,je nějaká špatná, nemá otvor na vodu a květiny." Druhý ji zvedne a podívá se zespodu a říká: „To je super zmetek, ona nemá ani dno!"  

  Jedou policajti v autě lesem, obhlížejí si svůj rajón. Najednou vidí na stromě oběšence. "Sakra to bude zas práce a papíru.... A přitom, kdyby visel tamhle o šest stromů vedle, tak by to už nespadalo do našeho rajónu...." No, co si budeme povídat, nakonec ho odříznou a přivážou o těch pár desítek metrů vedle. Jedou policajti z vedlejšího rajónu, obhlížejí si svůj rajón. Najednou vidí na stromě oběšence. "Člověče ČUM na to!!! VON UŽ JE TADY ZAS!!!!"  

  Policajt se vrátí domů ze služby, převlékne se do civilu, a vydá se do města koupit si magnetofon. V obchodě se zeptá prodavačky – „Prosím vás, kolik stojí tamten magnetofon?"Prodavačka odpoví – „2500 korun, pane policajt."Policajt se diví – „Jak víte, že jsem policajt?"Ona odpoví – „No jednoduše, to na co jste se ptal, není magnetofon, ale dvojplotýnkový vařič."  

  Policista zastaví mladou řidičku:- Nevíte, co znamená tato dopravní značka?- Nevím, ale zeptejte se támhle v trafice, ten děda ví všechno možné.  

  Co znamená 50 policejních aut před zvláštní školou? Třídní schůzka.  

  Za komunistů přijde příslušník bezpečnosti domů a povídá ženě:"Je to zelené a duté, co je to?""Nevím, co?""No přeci já."  

  Přijde policajt domů, popadne pendrek a začne mlátit svojí ženu. Ta křičí:"Přestaň, kolikrát jsem ti říkala, ať si nebereš práci domů!"  

Ztroskotají tři policisté na pustém ostrově.

Hned první den jim přeje štěstí. Chytí zlatou rybku, která jim slíbí každému jedno přání, když jí pustí.

Tak jí pustí a postupně vyslovují svá přání.

1. policista: "Ať jsem hned doma." A zmizel.

2. policista: "Ať jsem také hned doma." Stalo se.

3. policista: "Já se tu sám bojím. Ať jsou hned zpátky!"



čus u dalších vtipů!!!

Nej vtipyKde žijí příběhy. Začni objevovat