Píšu si deník. Přivedla mě k tomu Světlana, když mi bylo šest a šla jsem do školy. Měla jsem trochu problémy se psaním, ale díky deníku jsem se to naučila perfektně. A navíc mi to pomáhá, když jsem smutná nebo naopak hrozně šťastná.
Můj první deník jsem zaplnila rychle, moje písmo bylo velké, často jsem škrtala a taky jsem si do něj čmárala různé blbosti a lepila nálepky. Teď už mám vypsanou ruku, písmo drobné a úhledné, takže mi jeden sešit stačí na celý rok.
Ale o tom jsem mluvit nechtěla. Chtěla jsem vás ještě trochu seznámit s mojí rodinou.
Takže začnu u Světlany. Světlana je středně vysoká bruneta, s červenými tvářemi, velkýma očima a věčným srdečným úsměvem. Je hrozně hodná, stará se o nás jako o poklad.
Ivan je vysoký, s kudrnatými vlasy a dokonale bílými zuby. Jeho úsměv funguje jako nějaké kouzlo. Dokáže všechny rozesmát.
Kirill, Erik a Timur jsou tříměsíční trojčata. Jsou hrozně roztomilí, pořád se na sebe i na nás culí. Celá moje rodina je vlastně taková usměvavá.
Pak je tu Boris- tomu jsou čtyři roky. Po tatínkovi má nakažlivý smích, po mamince zase velké oči. Je to takový miláček.
Vasily je takový uličník. Je mu sice teprve devět, ale už dělá, že spolkl všechnu moudrost světa a je ve všem nejlepší.Dost zlobí, ale když chce, dokáže být i hodný. Rád pomáhá Světlaně i Ivanovi při práci v domě i na zahradě.
David je z kluků nejstarší, je mu třináct, tedy o rok mladší než já. Je v pubertě, takže s ním není žádná řeč, ale je hrozně chytrý. Na vysvědčení má i v sedmé třídě samé pětky a často se účastní různých soutěž za školu.
Jako poslední popíšu Olgu. Mám ji ze všech sourozenců nejradši, i když se za to občas stydím, protože bych je měla mít ráda všechny stejně. Každopádně Olga je fakt skvělá. Je jí devatenáct, ale někdy se pořád chová jako malá a to mě na ní baví. O všechny své sourozence (včetně mě) se stará, hraje si, povídá i blbne s námi. Myslím že Světlana je za její pomoc ráda, protože starat se o osm dětí je docela zápřah.
Co se týče těch Davidových pětek na vysvědčení, tak v Rusku je to jako jedničky ;D.
A jinak doufám, že se vám to líbí! Kritiku i chválu pište do komentářů.
ČTEŠ
Křížek u silnice
AdventureNina je dívka, jejíž rodiče kdysi dávno zemřeli při autonehodě. Žije v Rusku se svou pěstounskou rodinou a nic jí neschází. Když ale objeví dokument o svém předání do pěstounské péče, rozhodne se rodiče najít. Za každou cenu.