A cserkész tábor indulási napja.
Nem nagyon van kedvem menni úgy,hogy tudom hogy a barátnőm nem jön velem, persze Dalma se jön mert neki nem való ez a tábor.
Anya szól, hogy menjek le reggelizni, hat nem sok minden ment le a torkomon.....
Már szállunk is be a kocsiba ,hogy anya elvigyen a suli elé ahonnan a busz indul a táborozókkal.
Amikor megérkezünk nem látok egy ismerős arcot sem a gimisek között, ugyanis csak jövő évtől fogok csak ide járni 9. osztálytól.
Elbúcsúztam anyától és odamentem egy lányhoz.
Akit mint kiderült Dinának hívnak.
Felszálltunk a buszra és ő hátra ült a barátaihoz ezért nekem kellett valami helyet keresni magamnak.
Találtam egy üres helyet és a mellettem lévő széken még nem ült senki.
Amikor épp indultunk volna valaki megállította a buszt és felszállt két srác.
Mindkettő nagyon helyes volt és az egyik odajött hozzám és megkérdezte ,hogy leülhet-e?
Én természetesen rávágtam egy igent.
Kiderült ,hogy Bennek hívják és van egy "bandája" akikkel mindig egyutt lóg . Igazság szerint valamiért nagyon szeretnék az ő "bandájához" tartozni.
Megérkeztünk a táborba 2 óra buszozás után. Bennel végigbeszélgettük az utat, mindenféle hülyeségről. Nem értem ,hogy miért áll velem szóba,az ilyen menő fajta emberek nem állnak szóba az ilyen nyomikkal mint én.
Bár lehet ,hogy csak azért beszélt velem mert mellettem ült és nem akarta ,hogy kínos csend legyen köztünk és amint leszállunk a buszról szóba sem fog állni velem. Miután leszálltunk a buszról azt mondták menjünk el vacsorázni.
Épp mentem volna leülni egy üres asztalhoz amikor Ben odahívott hozzájuk. Igaz ,hogy csak odahívott,de én úgy örültem mint még soha.
YOU ARE READING
The best
AdventureEgy lány aki rossz társaságba keveredik....... Egy fiú akivel a barátnője által ismerkedik meg...... Kiderül ,hogy megváltozni könnyebb ,mint visszaváltozni,kiválni a rossz társaságból,de semmi sem lehetetlen csak harcolni kell érte.