4.rész

8 1 0
                                    

Kitti szemszöge:

nagyon aggódom Annáért.Ez nagyon nem ő. Ha elmentem volna vele ,ez nem történik meg.........

Nem tudom , milyen társaságba keveredett de abban biztos vagyok ,hogy nem jóba.Nagyon remélem hogyha hazajön még nem lesz teljesen elborulva az agya.....Amíg még rám hallgat nem szólok senkinek.Remélem le tudom szoktatni erről az egészről.

Anna szemszöge:

Nem is értem eddig miért nem próbáltam ki ezeket a dolgokat,megnyugtatnak,kitisztítják a fejemet egyszóval mindenre jó.Mindjárt vége a tábornak de megbeszéltem Benékkel , hogy még tábor után párszor elmegyünk bulizni meg egyszer campingezni.

A hazaindulás napja:

Dinával a táborban nem is beszéltem mert megpróbált eltaszítani Bentől.Lehet , hogy irigy rám.De mindegy is mert Ben sokkal jobb mint Dina , Ben megígérte , hogy a tábor utolsó napján ad egy kis adag cuccot amiből majd adok Kittinek is.Megint végigültem a 2 órás buszutat,természetesen Ben mellett.Amikor leszálltam a buszról Kittit,Dalmát,anyát és apát és egy számomra ismeretlen srácot aki elég helyes volt, de biztos az ikrem új pasija...... Hát ebben nagyot tévedtem mert mint kiderült a barátnőm egyik ovis legjobb barátja volt a srác.Csak azt nem értettem,hogy Kitti miért hozta magával.
Aztán kiderült:Azért hozta magával mert hogyha beleszeretek akkor talán abbahagyom a füvezést. Hát ezt nagyon rosszul gondolta.Elvileg a legjobb barátnőm, akkor ismernie kéne engem.

The bestWhere stories live. Discover now