5.rész

12 1 0
                                    

Tegnap voltam bulizni Benékkel és nagyon -nagyon jó volt.Igaz , hogy másnap nem tudtam felkelni a wc-ről de az este elég jó volt. rámírt a volt barátnőm is:

kitti:Szia! Nagyon megváltoztál és nekem ez nem annyira tetszik és szeretnék neked sgíteni de csak akkor tudok ha engeded, hogy segítsek. És tudom , hogy csak azért változtál meg mert most éppen ''menők" vesznek körül,hiszen ismerlek.csak engedd, hogy segítsek.

Én:Szia!Nem kell nekem segítség,én nagyon jól megvagyok nélküled, végre önmagam tudok lenni.

Honnan veszi, hogy én nem érzem így jól magam?Végre megtaláltam azokat az embereket akikben bízhatok és nem tudom,hogy miért próbál meg mindenki elválasztani tőlük.Teljesen olyanok mint én.Na de ezen a napon nem csak egy ember próbált meg lebeszélni arról, hogy Bennel barátkozzak.Kitti után még a tesóm is ugyanezzel jött.persze utána még jött Benedek is az agymosással.(Benedek-Kitti ovis legjobb barátja)Nem is ismer ,honnan tudná, hogy nekem mi jó és mi nem. Amúgy azért Benedekkel nem vagyok olyan ellenszenves mint a többiekkel, mert meg szeretném közelebbről ismerni,mert lehet hogy egy kicsit megtetszett..............Úgyhogy úgy döntöttem,hogy visszaírok neki facen.

Én:Szia!

Benedek:Szia! Örülök ,hogy visszaírtál!

Benedek:nem akarsz holnap eljönni sétálni?

Én:Hát öhm asszem elmehetünk.

Benedek:Akkor holnap délelőtt 11-kor a házatok előtt.

Én:Rendben. Akkor holnap.Szia.

Benedek:Szia.

Annak azért örülök ,hogy beszélgettem Benedekkel és , hogy holnap elmegyünk sétálni, de én még mindig nem szeretnék megváltozni.

The bestWhere stories live. Discover now