5.Bölüm

33 1 0
                                    

Onun sayesinde hayatım git gide daha da feci oluyordu . Hayatımın içine etmiş ve bırakmıştı beni. Artık eski Melis değildim. Evdekilerle sürekli kavga eder hale gelmiştir. Özelliklede annemle. Aramızdaki bağlar ailemle kopuyordu yavaş yavaş.

Liseli olmuştum. Ama notlarım hepten düşmüştü. Orta okulda karnesine dört gelmesin diye çabalayan Melis artık 50 yi geçeyim de kaç olursa olsun der hale gelmişti. Çalışsamda yapamıyordum ve bana bu çok koyuyordu. Arkadaşlarımların bazılarıyla küstüm. En yakın arkadaşımla bile.

O kadar yalnız ve çağresizdim ki ne yapacağımı bilmiyordum. Adeta bir boşluktaydım. Ve bu boşluğuda sigaraya başlamakla doldurdum. Arkadaşlarımı sigara içerken gören Melis artık sigaranın müptelası olmuştu. Git gide eve geç  saatlerde gelmeye başlamıştım. Annem babam hesap sorarsa ters cevaplar vermeye başlamıştım. Kendimden iğreniyorum artık. Onun sayesinde ne hale gelmiştim. Ama hedefim o artık. Ben böyle günden güne biterken o sefasını süremez. O da benim gibi yavaş yavaş acı çeke çeke ÖLÜCEK!!!!
Ne kadar kötü bir şey demi. Üzerinden yıllar geçsede unutamazsınız,unutmasınız... Ama ben onu unuttum bütün güzelliklerini. Aslında sadece şuan öyle düşünmek istediğimden yoksa unuttuğum yok. istesemde yapamam bunu. Sınavlarım batmıtı elli beşin üzerinde not yok. Önceden osa göz yaşlarına boğulurdum. Ama artık umrumda bile değil ama şimdilik...
  

Evet hikayemiz artık başlıyor.
6 Bölüm...

Kayıp AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin