Evet yıllar geçmiş üzerinden artık on sekiz yaşına gelmiştim. Ama yıllardır onu takip etmiştim. Onun hakkında bilgi toplamıştım. Onunla ilgili en küçğk detayına kadar her şeyini biliyordum. Evet tam sırası bu gün. Onunla yıllardır karşılaşıyorum. Ama bu gün tan zamanı çünkü o dün sevgilisinden ayrıldı. Bu gün kesin yeni sevgili yapar. Ama o sevgil neden ben olmayayım ki. Ama sevgilisi değil aşık olduğu kız olacaktım onun. Çünkü bu daha acı verici bir şey. Lise sonduk İkizde. Farklı liselerdeydik. Onun okulunda hep erkek vardı. O okula gidecektim. Yoldaydım bile elimde kitaplar, üzerimde mini bir eter uzun hırka ve belime kadar uzanan saçlar,tabikde makyaj. Artık o eski melis olmadığımı anlaması lazımdı. Oysaki gerçektende öyleydi. Çünkü brn geçmişteki Melisten daha tehlikeli daha korkunç biriydim. Okuldan çıkmış eli cepte havalı biçimde yürüyordu. Bilerek çarpmıştım ona ardından elimdeki defterleri düşürmüştüm. Sonrads yüzüne bakarak "Ya kör müsün yavaş biraz" diye çıkıştım. O da "Beni hatırlamadın mı?" dedi. Hatırlamaz olur muydum o bençm ilk aşkımdı aynı hayatımın içine eden şerefsiz. Ama tabikide canıbı yakmam lazımdı onun bu yüzden de "Hatırlamam mı lazımdı?" dedim. Yanındaki arkadaşları kahkaha atmaya başladılar. Arasından ikisi kardeşim dediğim Önderle Yasindi. İkisine bakarak "Aaaa Yasin Önder çok özlemişim ya" diyip boyunlarına atladım. Yanındaki sarışın çocuğa da göz kırptım. Artık sarışın yeni oyuncağım o olacaktı. Onu kukla yerine kullanacaktım. Çocuğun yavşağın teki olduğu belliydi. Çünkü o da göz kırpmış ve beni dikizleyip durmuştu. Can kitaplarımı toplayıp elime vermişti. Ardından Önderler "Melis numaran aynı mı" diye sormuştu. Bende "hayır değiştirdim" demiştim. "versene" deyince defterime geçirdiğim kalemi çıkarttım ve avcunuzu açın biriniz dedim. Can, Önder, Yasin ve bir kaç arkadaş açmıştı. Ama sarışın olan açmamıştı. Bende tam Canın avucuna yaklaşmıştım ki ani bir manevrayla sarışına yöneldim. Elimde elini kaldırıp avcunu açtım ve içine numaramı yazdım. Altınada "Hayla ismini öğrenemedim sarışın" diye not yazdım onada "canım senin avucuna yazmak istedi" dedim. Ardından "Önder Yasin sarışından alırsınız"diye bağırım. Tam arkamı döndüm gidiyordum ki sarışın çocuk masmavi gözleri bana bakarak Umut dedi. Bende tekrar arkamı dönerek "Melis" dedim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Aşk
Mystery / ThrillerBen kayboldum. Kendimle beraber aşkımıda kaybettim. Şuan ki hayalim kendimi bulmak tekrar aşık olmak.