1.BÖLÜM

29 1 0
                                    

Hayatımın nasıl bir hal aldığını kestiremez olmuştum. Ne oluyordu bana. Artık eskisi gibi şen şakrak değilim. Eskiyi çok özlüyordum. Tekrar geçmişimde, anılarım da yaşamak istiyorum. Çünkü ben hatıralarımdan ayrıldım. Kardeşlerimden, okulumdan, arkadaşlarından, öğretmenlerinden hatta düşmanlarından bile ayrıldım. Artık durgun bir kızım ben. Doğru size kendimi anlatmadım ben 17 yaşındaki Melis. Lise 3 öğrencisiyim hatta fen lisesinde olmaktı hayalim ama yine iyi bir lisedeyim yani anlayacağınız tembel bir teneke değilim. Ama başaramayacak kadar çalışmayan kişi de değildim istesem yapardım. Ama hepsi onun yüzünden. O evet işte hikayemin kahramanı sayılan Can. Hayatımı değiştiren bana oyunlar oynayan ve beni kendine başlarda sırılsıklam aşık eden kişi. Bir diğer kahramanım Umut. O ise hayatımı fahveden ikinci diğer kişi. O da başkaydı. Ona aşık olmasamda onu kıskanıyordum. Hep onunla konuşmak, nerde kiminle olduğunu bilmek istiyordum. Ama inanın neden bende biliyordum. İşte benim kaybolan aşkımın hikayesine hoşgeldiniz. Bu da benim mutluluklarla ve ağlamaklarla dolu hayat hikayem...

Hani öyle bir gün gelir ki ne onun için geçmişim diyebilirsiniz ne de geleceğim. Yada öyle bir zaman gelirki ne kadar sevsende siz asla biz olamazsınızki. İşte o anlardan biri daha. Ona ne biz oluruz diyorum ne de sen ve ben. Çünkü ben ne onunla olabiliyorum ne de onsuz. Sizin anlayacağınız araftayım.
Artık onunla ilgili tek hisettiğim kin, nefret, öfke üçlüsü herhalde.

Kayıp AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin