7. listopad
Bože, jak já nesnáším pondělí ráno. První 2 hodiny technické kreslení s učitelem, kterého nesnášíme, protože absolutně neumí učit, pak tělocvik, který z celého srdce nesnáším. Ráno si tak nastupuji do autobusu a jak sem vystupovala, tak sem uviděla Patrika. Odkdy jezdí stejným autobusem jako já? Ve škole si samozřejmě Jakub D nemohl odpustit otázku "Nino? Nejel dneska ten tvůj borec?" řekla sem mu, že ne, pak jsem mu nějak řekla, že my spolu vlastně nechodíme. "Jo? Tak to byl teda dlouhý vztah, jak dlouho? 3 dny?" idiot, nesnáším ho. Já a Nigga (spolužák Milan) jsme chtěli zdrhnout po tělocviku, jenže z něj pak vylezlo, že by moc zameškal, tak jsme tedy nešli.
8. listopad
"Ajé, to zas bude v áleji nepěkno," napsal mi Patrik. Absolutně sem nechápala. "Jdeš pít?" zeptal se mě. "Kam?" napsala sem mu. Potom mi to vysvětlil, na facebooku jsem potvrdila, že se účastním duelu mezi naší školou a ještě jinou školou, takový duel. Bude se tam soutěžit, kdo víc vypije, kdo vyhraje ve stolním fotbálku a takové věci. Poté mi poslal fotku šatů "Paráda, ta, která by si je vzala, tak ji žeru" jenže kde takové šaty koupit že. Zítra jede stejným autobusem jako já, "Můžu dělat neznámého a držet parte, nabereš náboje a zastřelíš mě," napsal "proč bych to měla dělat? Nemám důvod," odepsala sem mu. "Ale máš, že sem odmítl, " jo, to je pravda, odmítl, ale já s tím bohužel nic neudělám.
Proč si mě chce sakra přidat kámoščin kluk? Už si mě přidal i na snapchatu, celý den jsme si posílali snapy jako nejlepší kamarádi, jako bychom se znali celý život, později z něj vypadlo, že už s ní nechodí, tak že je nezadaný. V tom případě změním trochu své plány, jelikož mi to s Patrikem asi nevyjde, tak zkusím toho Adama a uvidíme.
9. listopad
Máme 1. hodinu. ležím na lavici a úplně ignoruji všechno kolem. "Neválej se," napsal Patrik "Všechno vidím, jsem ve skleněném tunelu," dodal. Měli jsme třídu kolmo k takovému skleněnému tunelu, který vedl do tělocvičny. Tím tunelem šlo do naší třídy vidět celkem dobře a z naší třídy do tunelu taky. Podívala sem se tedy z okna, a vážně, byl tam. Usmála sem se a dál si ho nějak nevšímala. Další hodina strojnictví, sedím tu jak pecka. "Nina Carev," řekl učitel a já se zvedla a šla k jeho stolu. "No, Nino, mohla to být jednička, ale nenapsala si způsoby využití těchto strojů, tak že máš 2+ ," řekla já se rozzářila, to je moje nejlepší známka z odborného předmětu.
Když jsem tu radostnou zprávu napsala Patrikovi, řekl mi, že to je díky němu, že mu řekl, ať mi dá lepší známku, samozřejmě to bylo považováno za vtip."Kdyby si mu domluvil, že dostanu jedničku na vysvědčení, tak tě miluju," napsala sem. "Já jsem u něj měl za 1 z materiálu jako jediný a vždyť mě miluješ i bez toho," To má pravdu "Ale ty mě ne," napsala sem mu se smutným smajlíkem. "Nebo je to snad jinak?" dodala sem. Víte, co mi na to napsal? že neví, tak on prý neví, to mě celkem štve. Hned musel změnit téma, asi se o tom nechtěl bavit.
10. listopad
Písemka z materiálu, za 5, už mě to vážně nepřekvapuje.
11. listopad
Pátek a já nestihla autobus, toto se může stát jenom mě. První 2 hodiny máme ICT s Wartmannem, tak že o nic nepřijdu. Místo první hodiny jsem si zašla do kauflandu pro JJ časák, youtuber měsíce je Vadim ,tak že sem si to musela koupit. "No kde jsi?" napsal mi Patrik. "V kauflandu, nestihla sem autobus," odepsala sem. po asi deseti minutách hádání, že sem zaspala a nebyla to pravda, to konečně Patrik vzdal. Potom začalo téma "Chlupy na nohou" že prý proč jsem oholená, že se někam chystám za nějakým klukem, bla bla bla.
YOU ARE READING
Život středoškolačky Niny 2
RandomJelikož střední škola nemá jen jeden rok, rozhodla jsem se napsat druhý díl. Ahoj, já jsem Nina Carev, ale to už všichni víte. Už druhým rokem chodím na střední školu do Uherského Brodu, kde se učím v oboru puškař.