"Nina má kluka"

10 2 0
                                    

24. říjen

Dnes mám svátek ,samozřejmě si nikdo nevzpomněl. Máme jen 2 dny učení, protože jsou prázdniny a v pátek je státní svátek, tak že jen 2 dny nic nedělání. Jelikož dneska máme jen 6 hodin, tak je to v pohodě. Samozřejmě, že dneska jedu za Patrikem. Má něco s kolenem, tak že občas jezdívá na rehabilitace, no a jelikož dneska jede taky, tak pro mě přijede do vedlejšího města a pak půjdeme k němu. Skončila škola a já natěšená za Patrikem. Všechno šlo podle plánu, vystoupila sem na nádraží a za chvíli dojel Patrik, nasedla jsem do auta dala mu pusu a jeli jsme k němu. 

Takový malinký baráček, ale vevnitř celkem prostorné, šli jsme do obýváku, pustili si televizi a já se k němu přitulila, dívali jsme se na film "Sedm životů" moc jsem ten film nepobrala, protože sem pořád nevěřila, že tu ležím s klukem, po kterém pokukuji, už přes rok. Občas se na mě otočil a dal mi pusu, večer mě odvezl domů a mamka hned všude roztrubovala, že sem si našla kluka, tak že to věděla celá vesnice a příbuzní.

25. říjen

Dnes jen 5 hodin, aspoň budu brzy doma. Jen jsem došla do třídy, už Jakub D otevíral hubu. "hej, Nino! Včera sem tě viděl, jak si nastupovala k někomu do auta, říkal sem si, že to byl tvůj taťka, ale pak sem viděl, jedna pusa, druhá, třetí, tak to asi taťka nebyl. Nina má borce!" Tak že to začal vyřvávat po celé třídě, připomíná mi mou drahou maminku. Zítra jedu zase za Patrikem, už se těším.

31. říjen

Konec prázdnin, zase škola a celý týden dílny. Jen dojdu mezi naši skupinu, už slyším nějaký narážky na to, že mám kluka. Vlastně...já ani neví, jestli spolu chodíme, neptal se mě, jestli chci nebo ne, ale zase podle toho, co jsme dělali, tak si říkám, že asi ano.

1. listopad

Už třetí měsíc chodím do tohoto blázince, fakt to rychle letí. Těším se, až odsud vypadnu.

Život středoškolačky Niny 2Where stories live. Discover now