14. listopad
Celý týden dílen, no vlastně ne celý týden, ale jen 3 dny, protože ve čtvrtek je státní svátek a potom máme ředitelské volno, protože, kdo chce chodit v pátek do školy že. Dnes to byl den, kdy jsem skoro nic nedělala. Na hale budou nové frézky, ty staré se musí posunout a některé vyhodit. Já, Mirek, Tomáš a Hubert, jsme byli rozené uklízečky. Frézky se oddělaly, pod nimi stoletý bordel složený z plastových, dřevěných a ocelových špon s prachem a to celé bylo slepené emulzními oleji. Smětákem to nešlo, Tom pak našel kus plechu, kterým to odškrabal a pak jsme to museli vydrhnout vodou ze sodou.
21. listopad
Je pondělí po prázdninách, dnes je to přesně měsíc, co jsme byli s Patrikem poprvé venku, no, on to ani neví. Dnes byl hrozný den, byla sem unavená, bylo mi hrozně špatně a měla sem i teploty, díky tomu mamka nešla na třídní schůzky a jeli jsme rovnou domů. Tak že doma budu celý týden.
29. listopad
Je úterý, včera sem byla ještě nemocná a seděla doma a jelikož sem si zvykla na to povalování doma a vstávání o půl desáté, měla sem dnes hrozný problém vstát z postele v 6 hodin. Být doma celý týden a nic nedělat člověka poznamená. Nakonec sem se nějak vysoukala z peřin, vyčistila si zuby, namalovala se a šla na autobus. I když cesta do školy trvá asi 20 minut, zdála se mi spíš na 2 hodiny. Kámošky, vůbec si mě nevšímaly, jakobych byla vzduch. Když sem vlezla do školy slyšela sem jen "ježiši" kdo jiný to mohl být než Honza W.
2. prosinec
Dnes sem vstala zadkem napřed, mamka se mě zase ptala, proč sem nechtěla její řízky, bože můj, to mě vytočilo ještě víc. Prostě sem neměla chuť. Aspoň že je pátek a zítra je víkend. "Máš čas?" napsal mi Peter, odepsala sem, že moc ne, ale můžu se na chvíli vytratit mistrovi z dohledu, to mi totiž jde nejvíc. Potkala sem se s ním, chvíli sme pokecali, pak sem musela jít zpět na halu, kdyby mě náhodou mistr hledal. "Dáme ještě jeden sraz?" napsal mi Peter, odepsala sem, že klidně. Na dalším srazu sem byla trochu v šoku, protože jak sme se loučili, dal mi pusu. Chápete to?! Peter mi dal pusu! jeden z nejhezčích kluků na škole.
Teď přemýšlím, Patrik nebo Peter? u Petera mi vadí snad všechno, hulí, kouří, chová se jak malé dítě. Patrik je úplný opak, nekouří, nepije, nebere drogy a jelikož nemá otce, tak se musí starat o rodinu on, musí nakupovat a takové věci, to se mi na něm hrozně líbí, jenže on mě nechce.
YOU ARE READING
Život středoškolačky Niny 2
RandomJelikož střední škola nemá jen jeden rok, rozhodla jsem se napsat druhý díl. Ahoj, já jsem Nina Carev, ale to už všichni víte. Už druhým rokem chodím na střední školu do Uherského Brodu, kde se učím v oboru puškař.