Gelmişti Cumartesi o en iyi gün ! Bugün kızlarla eğlenme günümüz diyebileceğimiz bi tarih olucak! Gece yurttan kaçıcaz ! Yatılı bi yurtta insan odaya okula hapis nasıl kalır ki ? Bunları neden şimdi anlattım bilmiyorum ! Daha ben kimim bilmiyorsunuz kendimi tanıtmadan başladım !
Ben Beste ! İsmim sayesinde ne kadar normal olduğumu düşünürsünüz...Ben mi normalim ben sadece kendime göre normalim! Bana bu yeter ama ! Bu yatılı yurda Yapmamam gerektiği söylenen şeyler için kaydoldum! Ama gayet iyi şeyler yaptım...yani bence iyi şeyler ! Ne mi yaptım ? Karakolun camlarına taş fırlattım , Araba yarış pistinin ortasında yarış sırasında Ateş yaktım , İtfaiye arabasının içinde kimse yokken hawai fişek patlattım ve daha çok şey ! Bunlar en küçük olaylarım ama ben diğer kızlardan da farklıyım mesala futbol aşktır bence ya da araba yarışı (katıldığım ve kaza yaptığım var ) severim , Romantik film aksine korku filmi delisiyim makyaj ve topuklu ayakkabı benim asla kullanmadığım şeylerdir yani tamamen farklı bi kişiliğim ! Benden bukadar ! Tam bi psikopata benzemişim! Bu ne lan ? Yapmadığım şey yok !!!! Kendimi övmeyi de severim ! İç sesim zaten dışı kadar çok çenesi düşüktür ! Anlayacağınız denilene göre çok konuşurum ! Bence az bile konuşuyorum...
Almira , kendisi yurtta aynı odada kaldığım kızlardan birisi ! Ikiz kardeşi var ! Almira besterimden ayrıca ! O da korku filmi sever ama bi o kadar da korkar , Futboldan nefret eder ! Hız yapmak onun için çok tehlikeli yani araba yarışı hiç sevmez onun dünyası lunapark! Bizden saklı şeyi yoktur ! Bizim dışımız da tüm sırlarını bilen biri daha var o da ; günlüğü ! Kaybolursa günlük işte kıyamet günü o zaman ! Bize bile okutmuyor ! Ama ben Beste isem o günlük okunur. Konuşkan sayılmaz ! Olaylara her ne olursa olsun olumlu bakar ! Çabuk sinirlenmez hep güler tatlı tatlı !
Dilara , onunla da aynı odada kalıyoruz ! Almira nın ikizidir kendisi ! Bestleeimden diğeridir! Eğlence anlayışı hayatı yaşam sebebi ise basketbol! Makyaj olmazsa o da olmaz her giydiği şeyin altına Ayakkabı topukludur ! Karanlık Korkusu var ! O kadar deli bi kişilik ki yalan konusunda süper kendi bile inanır bazen yalanına! Tersi terstir cidden kavgaya girmek favorisidir! Kavga ederken sebep bulur ama can sıkıntısı için kavga ona bile fazla ! O
Bahar , o da aynı odada kaldığım bir bestim ! Okulun voleybol takımında ama voleybolu hiç sevmez ! Salak işte ! Ne bekliyosunuz ki ? Volebol takımında voleybol sevmeyen biri , Tarihte ilk denilebilir. Ödevlerimizi bile Bahar yapar ! 100 puan ya da tam puan herneyse hep alır 1 puan düşük olamaz ! O yüzden ödev gibi herhangi şeyleri o yapar ! Derskolik birisidir! Pazartesi onun için değerlidir !İşte biz hepimizi tanıttım ! Cidden ne deliyiz biz yaa ! Ben , Almira , Dilara ve Bahar saçmalama konusunda da başarılıyız!
*Aynen bence de *
dedi iç sesim ona cevap veriyorum evet bu çok saçma
*iç sesciğim kapa çeneni*
bunlar içimden konuşmam ! O içimdeki ses bile benim kadar konuşan laf sokan ve mizahşördür!!!!Merhabaa Yeni hikayeme başladım ! Tanıtım gibi yapmak yerine başka bi tanıtım yaptım ( Türkçe yi katlettim ! yani bu cümle sonrası benim beyin bile error verdi ) Yorum ve votelerle kitabımızı büyütmek dileğiyle !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK
Roman pour AdolescentsYatılı bir yurtta okuyan değişik , yaramaz , tamamen kendi kurallarına uyan diger herkezden ve diğer kızlardan tamamen farklı bir kız ! O yaptığı şeyler sonucu sürekli karakola gitmeyi beceren biri ! Arkadaşları ve diger arkadaş grubu ! Bunlar heye...