Jam sudahpun menunjukkan pukul 1.00 tengahari . Ini bermakna sesi persekolahan bagi mereka telah pun habis .
Mereka mengambil keputusan untuk pulang . Lisa pula mengambil keputusan untuk lepak di CC . Dia mengajak Jennie namun Jennie tidak mahu mengikutinya kerana ada kerja yang perlu diselesaikan .Lisa pov
Macbook tgh rosak ni takleh layan clash of clan puas puas ni . Clash royale pon . Hrmm apetah lagi Dota ! Alahhh alahh geramnya lah time bosan bosan ni pulak dia rosak .
Nampak sangad Lisa ni kaki game . Dia je yang pelik dari yang lain . Agak ganas dan sempoi .
Setibanya Lisa di CC , dia bertembung dengan seorang lelaki di pintu masuk . Mereka berlanggaran antara satu sama lain .
" Mianhe . Saya tak sengaja . Lisa mengeluarkan kata kata . "
" Yayayayya Lalice ? Buat apa kat sini ? "
" Yaa Namjoon . Mana tau nama Lalice ? "
" Chingu chingu awak kan selalu panggil awak macamtu . Saya pon panggil lah apa lagi "
" K whatever , saya nak masuk dalam kbye . "
" Eh tunggu nak ikut jugak ! "
Lisa terus mengambil seat di hujung CC . Dia ingin bermain game dengan tenang . Manakala namjoon duduk bersebelahan dengannya .
" Lisa ! Jom battle ! Lama aku tak beraksi ni . Ajak Namjoon "
" Battle ? Kemon! "
" Archer pless laaa . Oke oke barbarian coming ! Ujar Lisa sambil berbattle dengan namjoon . "
" Kemon namjoon . Kumpul lagi oke serang lagi serang oke dah bagus dah tuu . Sikit lagi dah bole beli P.E.K.K.A yeah ! "
" Alamak duit sikit . Kk tapau ni kasi habis . Amekkau namjoon haha! Ehh alamak dia hanta P.E.K.K.A ! Ahh abis kau lisa ! "
" P.E.K.K.A coming dear Lalice hah ! Serang serang yey menang ! Yey aku menang ! Namjoon sentiasa hebat ! Ucapnya dengan lagak . "
" Hek elehh , nasib je kau namjoon . Aku syok beli beli sekali duit takdo hah . Ujar Lisa yang tidak mahu mengaku kalah . "
" Lalice , you got no jams ! " ujar Rapmon .
" Apa apa lah kau ni namjoon . Dah aku nak balik , nak makan lapar lah pulak . "
" Oke Lalice , see u tomorrow ! Annyeong ! "
" Annyeong shi . Jawab Lisa "
Mereka berdua berlalu pergi daripada CC . Walaupun namjoon menang battle , tak bermakna Lisa kalah sepenuhnya . Usaha kan tangga kejayaan !
Tbc 💐
Maaf part nii admin ada mengarut sikit . Harap enjoy 👌 😂