Глава 1

160 3 0
                                    

Здравейте читатели, това е първата ми история, която написах.Надявам се да ви хареса!


~От името на Рекс~

Вероника:И какво стана?

Ели:Започна да ми се обяснява,за кой ли път...Знаеш ли винаги ми изневерява,но не го разбирам...обича друга,а излиза с мен.

Вероника:Сигурно просто те използва...колкото за пред хората.

Ели:Хааа явно си права.

Рекс:Отговори ми пак,защо трябва да го правим?

Всички преследвачи бяха облечени със официални костюми:

Ники:Ние сме преследвачи и трябва да ги наблюдаваме.

Рекс:За какво?Виж не знам защо ме взе,но поне ми кажи какво правят така наречените ,,преследвачи''?

Ники:Преследвачите трябва да защитават избраниците си от Вайорите,Обиржиите,Нападателите,Изнасилвачите,Терористите и най-силните ни врагове...убиците.Поне до 2 години.

Рекс:И какви са тези същества???

Ники:Вайорите-Те са като преследвачите,но преследват няколко души и ги снимат как правят секс. Обиржиите-Те никога не нападат,те стават невидими И те контра атакуват,но ти не можеш да им отвърнеш или да се защитиш от тях.

Рекс:А!Защото не мога да ги видя?

Ники:Да.Нападателите-Те винаги нападат,никога не се защитават,дори ако успееш да ги удариш,те няма да почустват нищо. Изнасилвачите-Обичат да измъчват жертвите си по най-болезнения начин,а най-хубаво им е пред очите на някого.

Рекс:Мхммм.

Ники:Теростите-Разбират слабостите на противника си само,когато противника им ги удари...

Рекс:Еее тогава как сте се бия с него?!Като ми знае слабостите!??

Ники:Може да ти знае слабостите,но трябва да имаш стратегия,за да го победиш по най-бързия начин преди те да са го сторили...Терористите като ти знаят слабостите имаш по малко от 5 минути преди да те убил.

Рекс:Ахххх...Давай кой следва?

Ники:Убийците-Никoй не знае какво точно правят със противника си.

Рекс:И защо?

Ники:Може би...защото никoй не е оцелял,за да разкаже.

Рекс:Хммм.Та коя е моята избраница???

Ники:Рени Петрова.

ПреследвачиWhere stories live. Discover now