"Seni Seviyorum Tini"

645 15 1
                                    

Hemen Mechi'ye mesaj attım.

"Yarın okula seninle gelemeyeceğim,Jorge'yle gideceğim üzgünüm:("yazdım

"Sorun yok tek başıma gidebilirim yarın görüşürüz bay bay"yazdı.

"Bay bay"yazdıktan hemen sonra kendimi yatağa attım.Yarının hayallerini kurarken uyuya kalmışım.Sabah uyandığımda hemen saate baktım saat 07:02'ydi.Geç kalmışım!Okul 8'deydi.Hemen giyindim.Birkaç birşey atıştırdıktan sonra çıktım.Sokağın başında Jorge'yi gördüm.

"Geç mi kaldım?"dedim

"Hayır bende yeni gelmiştim geleli 5 dakika oluyor"dedi.

"Tamam o zaman"dedim.

Yolda giderken bir ara aşk hayatına geldi şunu öğrendim "Sevgilisi yokmuş 5 ay önce sevgilisinden ayrılmış"mutlu oldum ne bileyim sevgilisi yokmuş bir şansım olabilir.

Okula geldik.Ders işledik vs vs vs günler böyle geçti!İnanamıyorum yarı yıl bitti bile 1 yıl oyunculuk eğitimi alacağım ve dizilerde oynayacağım.Jorge beni evine çağırdığını mesaj attı bende tamam geliyorum yazdım.

Jorgelerin evine geldiğimde kapıda bir not vardı   her zaman gittiğimiz restoranta gitmem yazıyordu.Restorantın önüne geldiğimde Seni seviyorum Tini yazıyordu.Gerçekten bana arkadaş gözüyle baktığını sanıyordum ama son zamanlardaki hareketleri bana farklıydı daha bir yakın davranıyordu.Anlamalıydım!

İçeri girdiğimde içeride Jorge vardı.

"Jorge gerçekten beni seviyor musun"dedim

"Evet hemde çok seviyorum peki ya benimle çıkar mısın"dedi

"Evet evet evet seni çok seviyorum"dedim.Belkide onu öpebilirdim ama yapmadım yapamadım utandım.

"Aç mısın"dedi.

"Evet biraz"dedim.

Et sipariş ettik.Etlerimiz geldiğinde afiyetle yedik.Gecenin sonunda jorge beni evime bıraktı.Kapıyı annem açtı.

"Annee harika birşey oldu"dedim.

"Ne oldu kızım"dedi

"Anne hoşladığım çocuk hani Jorge bana çıkma teklifi etti"dedim

"Ne dedin peki"dedi

"Evet dedim anne"dedim

Odama çıktım ve hayaller kurdum.Jorge'yle evlendiğimiz bir kızımız bir oğlumuz olduğunu.Hayallerimden çıktıktan sonra saate baktım 11:12 geçiyordu.Yatmalıydım geç kalmışım.Yarın cumartesi olsada erkenden kalkıp Jorge'ye mesaj atmalıyım.

Jugador,Amor,PassionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin