Bitti mi hikayemiz

526 21 6
                                    

Tini böyle birşey olmaz ben gidiyorum.dedi jorge

İyi tamam.dedim ve uyudum oda gitti zaten.Off çok ayıp yaptım :(Bu düşünceler ile uyuya kalmışım.

-Sabah-

Bugün sete gidiyordum final bölümü için.

Son sahnelerinde işte Violetta ile Leon evlenecekti.Ve bitecekti.Tomilettacılar üzülsün ohh ne güzel zaten çok tipsiz bir çocuktu.Anca 10.000 hayranı vardır Tomiletta'nın ama Leonetta'nın milyonlarca..

Gelin çiceğimi attım.Bu sahneye göre federico çiceği tutacaktı.Yani bir nevi komedi yapılacaktı.

Ve Federico çiceği tuttu.Ludmilla onun elinden çiceği alıp; Artık bu benim.dedi ve gitti.

Dans falan filan düğün bitti ve Leon beni kucağında evimize götürdü ve bitti.

Oha çok özleyeceğim Lodo,Mechi,Rugu ve Cami'yi onlar ile sadece setten arkadaşlığımız vardı " bu mechi içinde geçerli" ama artık YOK!Bitti mi hikayemiz dedim Lodo'ya.Bitti dedi ve ağlyarak gitti.Gelinliği çıkarttım ve evime gittim.Hemen uyudum.Uyku ile karışık gerçek mi yoksa bilinçaltım mı uydurmuş bilmiyorum ama telefon çaldığını hissettim.Gözlerimi hafiften araladım ve telefonun çaldığını gördüm.J-j-orge arıyordum.Hass*********

Açmakla açmamak arasında ikilemde kalmıştım.Ama açmak tarafım ağır bastığından açtım.

-"A-alo Jorge ne var benim küçük bir fahişe olduğumu mu söylemek için aradın"

-"Hayır asla yarın  Rosa(Gül) Meydanındaki herzaman oturduğumuz yerde bekliyorum."dedi ve kapattı.

Heyyey yb haftaya.3 yorum 2 vote istiyorum bide.Vee 20. bölümler gibi final daha fazla bölüm okumak istiyorsanız Leonetta Turkey (289 beğenilik olan)'e uğrayın derim ;)Ama 11. bölümden itibaren konular farklı gidişatlar ile aynı konuya gidecektir.Şuan farklı gidişatlar ile aynı sonuca yöneltmeyi düşünüyorum :)

Jugador,Amor,PassionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin